Ducati 1299 Panigale S Anniversario στο WDW2016

Ducati 1299 Panigale S Anniversario στο WDW2016

Η μεγάλη ετήσια γιορτή της Ducati, το WDW 2016 που φέτος συμπίπτει με τα εννενηκοστά γενέθλια της ιστορικής εταιρείας, γιορτάστηκε έξαλλα από τον κόσμο στην Emiglia Romana και με τις αναμενόμενες τιμές από την εταιρεία -συν τοις άλλοις με την παρουσίαση ενός επετειακού μοντέλου.
Πρόκειται για την 1299 Panigale S Anniversario με 205 ίππους από τον V2 Superquadro με τα 1.285 κυβικά, η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 αντίτυπα για όλον τον κόσμο.
Ένα από αυτά θα καταλήξει στο γκαράζ του Casey Stoner που την οδήγησε κατά την επίσημη παρουσίαση στην πίστα 'Marco Simoncelli' Misano World Circuit. Εμείς μπορούμε μόνο να ξερογλειφόμαστε.
ducati1
Η Anniversario λανσάρει νέο βάψιμο ή πιο σωστά έναν νέο συνδυασμό ερυθρόλευκης βαφής. Σε σχέση με την «απλή» Panigale διαφοροποιείται από τη χρήση μιας ελαφρύτερης μπαταρίας λιθίου και ανθρακονημάτινων κομψοτεχνημάτων όπως τα προστατευτικά μπότας στα μαρσπιέ, το πίσω φτερό και το κάλυμμα του αμορτισέρ.
Οι αλλαγές αυτές είναι τόσο σημαντικές που μειώνουν το ανύπαρκτο ήδη λίπος κατά 2,5 ολόκληρα κιλά.
Ειδικές προσθήκες στον λαιμό μετακινούν τον εμπρός τροχό κατά 5 χιλ. πιο μπροστά, δίνοντας στη μοτοσυκλέτα την ίδια γεωμετρία με την Panigale R. Τα ηλεκτρονικά νέας γενιάς EVO, αποτελούν μια πιο εξελιγμένη και ραφιναρισμένη έκδοση των υπαρχόντων.
Το ίδιο ισχύει για την προσθήκη του εντυπωσιακού συστήματος cornering-ABS της Bosch και του εξαιρετικού quickshifter που επιτρέπει αλλαγή σχέσεων, ανεβάσματα όσο και κατεβάσματα, χωρίς συμπλέκτη.
ducati2
Η Ducati δηλώνει πως το νέο EVO traction control επιτρέπει στους έμπειρους και γρήγορους αναβάτες να στρίψουν τη μοτοσυκλέτα με τον πίσω τροχό, χρησιμοποιώντας δηλαδή το γκάζι για να ντριφτάρουν το πίσω μέρος κατά τη διάρκεια της στροφής. Όπως στo WSBK δηλαδή, πράγμα που απαιτεί όμως και την ύπαρξη ανάλογου ταλέντου στον οδηγό...
Στον τομέα των αναρτήσεων φυσικά η Anniversario αριστεύει. Προσφέρει τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις DES της Ducati ελεγχόμενες από την έξυπνη μονάδα Smart EC της Öhlins, η οποία παρακολουθεί διαρκώς τα δεδομένα πολλαπλών παραμέτρων και καθοδηγεί ηλεκτρομοτεράκια ώστε να ρυθμίζουν κατάλληλα τις αναρτήσεις.
Έτσι επιτυγχάνεται η βέλτιστη λειτουργία τους για τη διατήρηση της πρόσφυσης, είτε η μοτοσυκλέτα στρίβει, είτε φρενάρει, είτε επιταχύνει.
ducati3
Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα προσφέρει τρεις διαμορφώσεις απόδοσης, τις Race, Sport και Wet. Όλες οι αναγκαίες πληροφορίες για το τι συμβαίνει από κάτω, προβάλλονται για χάρη του αναβάτη σε μια έγχρωμη οθόνη TFT υψηλής ευκρίνειας.
Η Anniversaro S φορά ένα χυτό μονοκόκ αλουμινένιο πλαίσιο που ενσωματώνει τον V2 Superquadro ως φέρον μέλος. Δηλαδή είναι ίδιο με όλων των άλλων Panigale.
Ο κινητήρας όμως φορά τώρα ένα αγωνιστικό κιτ που αποτελείται από μια εξάτμιση τιτανίου της Akrapovič, δύο μασίφ αλουμινένιες τάπες σαν κοσμήματα που καλύπτουν τις τρύπες για τις βάσεις των καθρεφτών και έναν φορτιστή μπαταρίας.
ducati5
Η μοτοσυκλέτα θα πωλείται από τις 3 Ιουλίου σε περιορισμένο αριθμό, προκαθορισμένο για κάθε χώρα.
Απολαύστε το Promo Video της εντυπωσιακής μοτοσυκλέτας

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: δεσμοδρομικός, υγρόψυκτος, V2 90 μοιρών Superquadro με 1.285cc, 4 β/Κ, δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων
Ισχύς: 205bhp / 10,500σαλ
Ροπή: 14,75χλγμ. / 8.750σαλ
Τροφοδοσία: ηλεκτρονικός ψεκασμός Mitsubishi με δύο μπεκ ανά κύλινδρο και ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire)
Κιβώτιο: 6 σχέσεων με Ducati Quick Shift (DQS)
Πλαίσιο: μονοκόκ από κράμα αλουμινίου
Εμπρός ανάρτηση: ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins NIX30 με διάμετρο 43χιλ. πλήρως ρυθμιζόμενο με επικάλυψη νιτριδίων τιτανίου στα καλάμια. Ηλεκτρονική ρύθμιση αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς σε ημί ενεργή διαμόρφωση
Πίσω ανάρτηση: πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Ohlins TTX36. Ηλεκτρονική ρύθμιση αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς σε ημί ενεργή διαμόρφωση. Ρυθμιζόμενη άρθρωση (γραμμική ή προοδευτικά αυξανόμενη σκλήρυνση). Μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι
Ελαστικά: Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 (εμπρός), Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/55 ZR17 (πίσω)
Εμπρός φρένα: 2 x 330χιλ. ημί-πλευστοί δίσκοι, ακτινικές μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκανες της Brembo EVO M50, cornering ABS.
Πίσω φρένο: ένας δίσκος 245χιλ, με διπίστονη δαγκάνα, cornering ABS.
Βάρος κενό: 164 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 17 λίτρα
Εγγύηση: 24 μήνες χωρίς όριο χιλιομέτρων
ducati6ducati7ducati8ducati9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις