Το μήνυμα που θα στείλει το Facebook σε όλους -Τι να κάνετε



Το Facebook θα αρχίσει αυτή την εβδομάδα να προτείνει στους Ευρωπαίους χρήστες της εφαρμογής, νέες παραμέτρους εμπιστευτικότητας εναρμονιζόμενη με τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας δεδομένων (RGPD), ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

Τα μέτρα ανακοινώθηκαν στο τέλος του Ιανουαρίου, δηλαδή πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, και έχουν ως στόχο την ενίσχυση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των Ευρωπαίων πολιτών και θα μπορεί να εφαρμοστεί από όλες τις εταιρείες, ακόμη και αυτές που δεν έχουν έδρα την Ευρωπαϊκή Ενωση.

Ο ευρωπαϊκός κανονισμός απαιτεί σαφή ενημέρωση των χρηστών και τη συγκατάθεσή τους ως προς τη χρησιμοποίηση των δεδομένων τους.
«Ολοι – ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους – θα κληθούν να εξετάσουν σημαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο το Facebook χρησιμοποιεί τα δεδομένα τους και να κάνουν μία επιλογή σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής στο Facebook», αναφέρει η εταιρεία σε σημείωμα που έχει αναρτηθεί στο blog της.

Τα νέα μέτρα θα εφαρμοσθούν στην Ευρώπη «αυτήν την εβδομάδα» και στη συνέχεια «τις επόμενες εβδομάδες και μήνες σε ολόκληρο τον κόσμο», εξήγησε ο Ρομπ Σέρμαν, εκ των υπευθύνων ασφαλείας στη Facebook, κατά τη διάρκεια συνάντησής του με τους δημοσιογράφους την έδρα της εταιρείας στην Καλιφόρνια, χωρίς να δώσει ημερομηνία εφαρμογής των μέτρων αυτών στους αμερικανούς χρήστες.

Συγκεκριμένα, οι Ευρωπαίοι χρήστες θα δουν στο news feed μήνυμα που θα τους καλεί να επιλέξουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να μοιράζονται ορισμένες προσωπικές πληροφορίες, όπως στοιχεία για τις πολιτικές τους απόψεις, τη θρησκεία ή την ερωτική τους ζωή.

Θα μπορούν επίσης, μεταξύ άλλων, να κάνουν επιλογές σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις που δέχονται την αναγνώριση προσώπου που επιτρέπει στο Facebook να ταυτοποιήσουν τους χρήστες σε φωτογραφίες.
«Πρόθεσή μας είναι να προσφέρουμε τις ίδιες παραμέτρους και ελέγχους εμπιστευτικότητας» παντού στο κόσμο, εξήγησε ο Ρομπ Σέρμαν.

Η Facebook πλήττεται από τις συνέπειες του σκανδάλου της διαρροής δεδομένων δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών προς την βρετανική Cambridge Analytica, ειδικευμένη στην στρατηγική επικοινωνία, η οποία συνεργάσθηκε με το επιτελείο της προεκλογικής εκστρατείας του Ντόναλντ Τραμπ το 2016, αλλά συμμετείχε και στην καμπάνια υπέρ του Brexit πριν από το δημοψήφισμα στη Βρετανία.

Η εταιρεία επιδίδεται τις τελευταίες εβδομάδες σε μία επικοινωνιακή καμπάνια για να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις του σκανδάλου πολιτικής χειραγώγησης των στοιχείων του χρηστών του.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις