«Μπλόκο» για παλιά αυτοκίνητα σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις από 1.1.2018

«Μπλόκο» για παλιά αυτοκίνητα σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις από 1.1.2018

Από την Πρωτοχρονιά, τα πετρελαιοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στα αστικά κέντρα πολλών ευρωπαϊκών πόλεων

Αυστηρά μέτρα για τον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προκαλούν τα αυτοκίνητα τίθενται σε εφαρμογή σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις από την 1η Ιανουαρίου 2018. 


Ήδη, σε πολλές χώρες της Ευρώπης έχουν θεσπιστεί «ζώνες χαμηλών ρύπων» στα αστικά κέντρα, περιορίζοντας τη ρύπανση που προκαλούν οχήματα παλαιότερων αντιρρυπαντικών τεχνολογιών. Ιδιαίτερα αυστηρά είναι τα μέτρα που αφορούν στα πετρελαιοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας. 




Ειδικότερα, στο Άμστερνταμ, από την Πρωτοχρονιά απαγορεύεται η κυκλοφορία για τα Euro 1 βενζινοκίνητα και Euro 4 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Στη Βαρκελώνη, δεν επιτρέπεται η είσοδος σε οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 1-2, ασχέτως τύπου καυσίμου. 

Το Βερολίνο απαγορεύει την κυκλοφορία στα Euro 1 βενζινοκίνητα και Euro 4 πετρελαιοκίνητα. 

Επίσης, στις Βρυξέλλες μέχρι το 2021 θα έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία στα Euro 2 βενζινοκίνητα και Euro 4 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, στο Παρίσι θα απαγορεύονται τα Euro 3 πετρελαιοκίνητα και Euro 2 βενζινοκίνητα. 

Στο Όσλο, τα πετρελαιοκίνητα που είναι προγενέστερης τεχνολογίας από την Euro 6, θα πληρώνουν τέλος εισόδου 1,5-10 ευρώ την ημέρα, ανάλογα με την ώρα εισόδου. 

Η αύξηση των ΙΧ οδήγησε σε μέτρα

Τα μέτρα κρίθηκαν επιβεβλημένα μετά την αύξηση των επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ κατά 4,5% το 2017. Από τα 241 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούσαν το 2016 στους ευρωπαϊκούς δρόμους, πλέον καταγράφονται 252 εκατομμύρια επιβατικά, με τα παλαιότερα εξ αυτών να συμμετέχουν 10 ως 15 φορές περισσότερο σε εκπεμπόμενους ρύπους. 

Πάνω από 14 έτη ο μέσος όρος ηλικίας των ΙΧ στην Ελλάδα

Σύμφωνα με παλαιότερα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), στη χώρα μας, ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων είναι αυξημένος. Στις κεντρικές ευρωπαϊκές χώρες, ο μέσος όρος των επιβατικών είναι κοντά στα 9 χρόνια. Στην ΕΕ, ανέρχεται στα 11 έτη, ενώ στην Ελλάδα ξεπερνά τα 14 έτη. 

Η μείωση των ρύπων εκτιμάται ότι σχετίζεται με 400.000 πρόωρους θανάτους που προκαλούνται από την ατμοσφαιρική ρύπανση στην ΕΕ. 

Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να εντάξουν στην γκάμα τους ηλεκτρικά μοντέλα. Την ίδια ώρα, πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις δείχνουν αποφασισμένες να καταργήσουν την πώληση νέων επιβατικών αυτοκινήτων που θα φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις