Δοκιμάζουμε το νέο Toyota Yaris - Είναι το Yaris που ξέρουμε;

Oδηγούμε το ανανεωμένο Toyota Yaris
Ταξιδεύουμε στην πρωτεύουσα της Ολλανδίας για να γνωρίσουμε από κοντά την ανανεωμένη εκδοχή του best seller μοντέλου της ελληνικής αγοράς. To Τοyota Yaris αποκτά φρέσκια σχεδίαση και νέο μοτέρ βενζίνης στην γκάμα του.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ: KΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)
Η 3η γενιά του Toyota Yaris παρουσιάστηκε το 2011, ανανεώθηκε το 2014 και σήμερα η ιαπωνική φίρμα προχωρά σε ένα ακόμη φρεσκάρισμα του μοντέλου. H Toyota υποστηρίζει ότι η δεύτερη ανανέωση του Yaris κόστισε 90 εκατ. δολάρια και πάνω στο αυτοκίνητο έχουν αλλάξει περίπου 900 μέρη. Σε αισθητικό επίπεδο, το ανανεωμένο Yaris ξεχωρίζει αρχικά με τη νέα μάσκα του, τους προβολείς ομίχλης και τον αλλαγμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Επίσης, στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα έχουν προστεθεί και νέoυ τύπου φώτα ημέρας LED. Πίσω βρίσκουμε τα νέα και μεγαλύτερα σε διαστάσεις φώτα, ενώ και εδώ έχει αλλάξει η σχεδίαση του προφυλακτήρα.
Οι εξωτερικές αλλαγές στο ανανεωμένο Yaris ολοκληρώνονται με τους νέους διαθέσιμους τροχούς, όπως και τα νέα εξωτερικά χρώματα που προστίθενται στην παλέτα του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό του μικρού μοντέλου της Toyota βρίσκουμε νέες επενδύσεις σε υφάσματα και χρώματα, ανανεωμένα γραφικά στον πίνακα οργάνων, αλλά και επανασχεδιασμένα χειριστήρια πάνω στο τιμόνι. Παράλληλα, στις πλουσιότερες εκδόσεις υπάρχει μια νέα οθόνη αφής 4,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
Νέο μοτέρ βενζίνης
Περνώντας στα μηχανικά σύνολα, η Toyota αντικαθιστά τον 1,33 λίτρων βενζινοκινητήρα με έναν νέο 1,5 λίτρου. Με απόδοση 111 ίππων, το χωρητικότητας 1.496 κυβικών εκατοστών μοτέρ βενζίνης της Toyota έρχεται να αντικαταστήσει τον 1,33 κινητήρα που εξοπλίζει το Yaris αυτή τη στιγμή. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο, προϊόν της νέας γενιάς κινητήρων της Toyota με την κωδική ονομασία ESTEC (Economy with Superior Thermal Efficient Combustion), με ροπή 136 Nm/4.400 rpm. H Toyota έχει κάνει συγκεκριμένες ρυθμίσεις ώστε τα 118 Nm ροπής, από τα 136 συνολικά, να είναι διαθέσιμα από τα 2.000 rpm. Επίσης, στην γκάμα κινητήρων του μοντέλου υπάρχουν ένας 1.000άρης βενζίνης με 70 ίππους, το γνωστό υβριδικό σύνολο του 1,5 λίτρου, και o 1,4 D-4D πετρελαιοκινητήρας των 90 ίππων.
Καθ’ οδόν
Οι μηχανικοί της εταιρείας πραγματοποίησαν αλλαγές και σε άλλα τμήματα του αυτοκινήτου, όπως στις αναρτήσεις, στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης προκειμένου να βελτιώσουν την οδική του συμπεριφορά. Στην Ολλανδία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε όλες τις εκδόσεις του ανανεωμένου Toyota Yaris εκτός της πετρελαιοκίνητης. Το νέο βενζινοκίνητο μοτέρ του 1,5 λίτρου μάς άφησε αρκετά καλές εντυπώσεις σε επίπεδο απόδοσης. Ετσι, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί ιδιαίτερα οικονομικά τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Θετικά σχόλια αποσπά και το βασικό μοτέρ του 1 λίτρου, που είναι σε θέση να καλύψει πλήρως τις αστικές απαιτήσεις του οδηγού.
Τιμές
Το μοντέλο θα βρίσκεται στη χώρα μας τις επόμενες ημέρες, με τις τιμές του να ξεκινούν από τις 12.000 ευρώ. Να σημειώσουμε ότι στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, για όλες τις εκδόσεις, περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι, air condition, Bluetooth, Hill Assist, αισθητήρες βροχής και το σύστημα Toyota Safety Sense. Oι τιμές του διαμορφώνονται ως εξής ανάλογα με τον κινητήρα: 1,0 VVT-i από 12.000 ευρώ, 1,5 Dual VVT-IE από 13.100 ευρώ, 1,4 D-4D από 16.200 ευρώ, 1,5 VVT-I Hybrid από 16.690 ευρώ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.497 cc
Ισχύς: 111 PS/6.000 rpm
Ροπή: 13,6 kgm/4.400 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 11 sec
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 109 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 106,8 €
Βάρος: 1.040 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.945/1.695/1.510 mm
Χώρος αποσκευών: 286 lt
Τιμή: από 13.100 €

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις