LIVE από Σκωτία: Οδηγούμε το νέο Opel Mokka X

LIVE από Σκωτία: Οδηγούμε το νέο Opel Mokka X

Στην Ελλάδα το περιμένουμε στα τέλη Οκτωβρίου με 1400άρη κινητήρα βενζίνης (είτε με 140 PS είτε ο νέος ECOTEC των 152 PS) και τον 1600άρη diesel απόδοσης 136 αλόγων.

Το νέο Opel Mokka X μας συστήθηκε με φόντο τα μαγευτικά highlands της Σκωτίας. Το baby SUV της γερμανικής μάρκας «φοράει» πλέον το κωδικό όνομα που θα συνοδεύει από εδώ και πέρα όλα της τα Crossovers και μας έδειξε μέρος των αρετών που απέκτησε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΔΙΜΒΟΥΡΓΟ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/seitanf1)

Στην Ελλάδα το περιμένουμε στα τέλη Οκτωβρίου, χωρίς ακόμα να έχει γνωστοποιηθεί η εμπορική πολιτικής της μάρκας (στη Γερμανία ξεκινάει από τα 18.890 ευρώ). Αυτό που ξέρουμε είναι πως στα μέρη μας θα το δούμε με 1400άρη κινητήρα βενζίνης (είτε με 140 PS είτε ο νέος ECOTEC των 152 PS) και τον 1600άρη diesel απόδοσης 136 αλόγων. Η δεύτερη επιλογή αφορά και τα διαθέσιμα οχήματα για το διήμερο δοκιμής μας.

Πατώντας πάνω στην προίκα των 600 χιλιάδων πωλήσεων στην Ευρώπη στην έως τώρα πορεία του Mokka (2012-2016), η Opel δεν προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στον εξωτερικό του μανδύα. Το αναγνωρίζεις ως Mokka και ας είναι πλέον… X. Αυστηρώς κατάλληλο ακόμα και για τον μέσο οδηγό που θα αποφασίσει να αφήσει την πόλη και θα πατήσει γκάζι και σε χωμάτινους δρόμους.



Διασχίσαμε και τέτοιους, με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης να μας επιτρέπει να τσιμπάμε και λίγο το γκάζι χωρίς να φοβόμαστε δυσάρεστες εκπλήξεις στους λασπωμένους σε πολλά σημεία σκοτσέζικους χωματόδρομους. Όσο για τα επί ασφάλτου, η προσπάθεια μείωσης των θορύβων στην καμπίνα δεν έφερε ολοκληρωτικό αποτέλεσμα αλλά αποτελεί βελτίωση.

Όμως ταξιδεύεις πολύ άνετα, με αρωγούς τα εργονομικά καθίσματα AGR και την πολιτισμένη λειτουργία και την άμεση ανταπόκριση του CDTI κινητήρα σε κάθε σου θέλω (κορυφαία ιπποδύναμη στην κατηγορία, που συνδυάζεται με 32.6 kgm ροπής). Προσθέστε σε αυτά την πλούσια τεχνολογική φαρέτρα, που αφορά τα προσαρμοζόμενα LED εμπρός, πληθώρα συστημάτων ασφαλείας με το Opel Eye να αποτελεί τον «Μεγάλο Αδερφό» που σας γλιτώνει από δυσάρεστες εκπλήξεις αλλά και τις πολλές δυνατότητες στον τομέα της συνδεσιμότητας.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισαν οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας, κανένα άλλο μοντέλο στην κατηγορία του δεν είναι τόσο «συνδεμένο» κι αυτό χάρη στο σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και εξυπηρέτησης Opel OnStar που μας επέτρεψε ως συνεπιβάτες να σερφάρουμε διαρκώς με το κινητό μας, είτε με τα συστήματα που ενσωματώνονται στο IntelliLink infotainment. Αυτά παρουσιάζονται μέσω νέας οθόνης αφής (7 ή 8 ιντσών) που δεσπόζει στην ανασχεδιασμένη και πιο οδηγοκεντρική κεντρική κονσόλα, ενώ νέου σχεδιασμού είναι και ο πίνακας οργάνων.

Η δοκιμή μας συνεχίζεται, με το δεύτερο μέρος να αφορά οδήγηση του Opel Mokka X στους δρόμους του Εδιμβούργου. Για αυτό, μείνετε συντονισμένοι στο C+S.



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις