Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυση της εταιρείας και ταυτόχρονα την συμπλήρωση 10 ετών λειτουργίας της BMW Financial Services Hellas δόθηκε χτες από την BMW Hellas συνέντευξη Τύπου όπου εκτός των άλλων παρουσιάστηκαν και τα μοντέλα της νέας σειράς της BMW της σειράς i performance.
Μέχρι σήμερα όπως ίσως γνωρίζετε η BMW έχει τέσσερις σειρές: Σειρά M (π.χ. M4) τη σειρά M Performance (π.χ. M240i convertible), τα καθημερινά μοντέλα (π.χ. 3 series) και τη σειρά i με τα ηλεκτρικά μοντέλα (π.χ. i3). Πλέον τα plug in hybrid μοντέλα αποκτούν τη δική τους σειρά που θα ονομάζεται σειρά iPerformance.
Σήμερα σ’ αυτή τη σειρά υπάρχουν τα: BMW 225xe iPerformance, BMW 330e iPerformance, BMW X5 xdrive 40e iPerformance, BMW 740e iPerformance και BMW 740 Le/Le xdrive iPerformance. Μάλιστα η ολοκαίνουργια υβριδική σειρά 7 BMW 740e iPerformance παρουσιάστηκε στην ίδια εκδήλωση που έλαβε χώρα σε γνωστό club των βορείων προαστίων.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής της BMW Hellas, Καρίμ Κρίστιαν Χαριριάν με την ευκαιρία της επετείου των 100 ετών τόνισε: «Θυμάμαι όταν ήμουν πωλητής είχαμε μόνο σειρά 3,5,7. Από τότε άλλαξαν πολλά έχουν πληθώρα μοντέλων και εκδόσεων αλλά και δυο φίρμες ακόμη: Mini, Rolls Royce. H ΒMW έχει αποφασίσει να φτιάχνει στο μέλλον οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα, που να προκαλούν συναισθήματα όταν τα οδηγείς και να φέρουν καινοτόμο τεχνολογία. Επιπλέον στο άμεσο μέλλον θα περάσουμε από την ιδιοκτησία στην ιδιοχρησία του αυτοκινήτου, αυτό θα κάνει πιο προσιτές στον πολύ κόσμο τόσο τις BMW όσο και τα Mini».
Η στρατηγική εξέλιξης Efficient Dynamics επιδιώκει τη συνεχή μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων. Η φιλοσοφία Efficient Dynamics επηρεάζει σχεδόν τους τομείς εξέλιξης στο BMW Group: Κινητήρες καύσης με αυξημένη απόδοση, τεχνολογία e Drive για εξηλεκτρισμό του συστήματος κίνησης, Efficient Lightweight, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και ευφυής διαχείριση ενέργειας, όλα συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών CO2 και στην αύξηση της οδηγικής απόλαυσης.
Η μεταφορά τεχνολογίας από τη BMW i στα plug-in υβριδικά μοντέλα δημιούργησε τη σειρά BMW iPerformance : Όπως τα σπορ μοντέλα BMW M Performance έχουν εξελιχθεί με βάση την αγωνιστική τεχνογνωσία της BMW M έτσι και τα οχήματα BMW iPerformance αποτελούν μία δική τους κατηγορία. Το plug-in υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει κινητήρες BMW TwinPower Turbo, κιβώτιο Steptronic οκτώ σχέσεων και τεχνολογία eDrive από τη BMW i. Η τεχνολογία eDrive αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία υψηλής τάσης και κεντρική μονάδα διαχείρισης ενέργειας Αυτό το σύστημα συνδυάζεται χωρίς συμβιβασμούς με τετρακύλινδρους ή τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες, με πίσω κίνηση, τετρακίνηση ή all-wheel-drive με ηλεκτρική λειτουργία.
Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί το μπουτόν e DRIVE για να επιλέξει δύο διαφορετικά modes αντί του στάνταρ AUTO e DRIVE και να ρυθμίζει πώς θα εμπλέκεται η υβριδική λειτουργία. Τα αυτοκίνητα της σειράς iPerformance λειτουργούν αμιγώς ηλεκτρικά – με χαρτογράφηση MAX eDRIVE – και σε ταχύτητες από 120 έως 140 km/h, ανάλογα με το μοντέλο. Η αυτονομία με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία είναι 48 km, ανάλογα με το μοντέλο.
Ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται σε υψηλό φορτίο ή υψηλή ταχύτητα.
Όπως στα μοντέλα BMW i3 και BMW i8, το σύστημα πλοήγησης παρουσιάζει δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Το ευφυές σύστημα διαχείρισης ενέργειας χρησιμοποιεί τα δεδομένα πλοήγησης για να υπολογίσει μία ‘προληπτική’ στρατηγική λειτουργίας που προσδιορίζει το βέλτιστο χρόνο και διαδρομές για χρήση του ηλεκτροκινητήρα και φόρτιση της μπαταρίας μέσω ανάκτησης ενέργειας. Το BMW 360° ELECTRIC προσφέρει ειδικά προσαρμοσμένες λύσεις που επιτρέπουν ασφαλή, άμεση και ταχεία φόρτιση της μπαταρίας στο σπίτι.
Τόσο η δομή αμαξώματος από Carbon Core όσο και η τεχνολογία BMW e Drive των πολυτελών sedan με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης βασίζονται στην τεχνογνωσία που εξελίχθηκε στη BMW i. Η BMW 740e iPerformance με δίλιτρο βενζινοκινητήρα και απόδοση συνολικά 258PS έχει κατανάλωση μικτού κύκλου: 2.2 – 2.0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 45 g/km! Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο μεταφέρει την ισχύ του υβριδικού συστήματος στο δρόμο μέσω των πίσω τροχών. Η μπαταρία υψηλής τάσης εξελίχθηκε ειδικά για τα plug-in υβριδικά, πολυτελή σεντάν και τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα με ελάχιστες απαιτήσεις χώρου και πλήρως προστατευμένη από συγκρούσεις.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!