Καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 - 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.152, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και φυσικά, οδηγών, υποστηρίζουν οι συνδικαλιστές.
Με σκληρή γλώσσα καταφέρθηκαν εναντίον του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη οι εργαζόμενοι στις οδικές συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ) κατηγορώντας τον πως στους «16 μήνες θητείας του ως υπουργός, απαξίωσε τις αστικές συγκοινωνίες».
Πιο συγκεκριμένα, οι συνδικαλιστές Λ. Σκούλλος πρόεδρος των εργαζομένων στην ΟΣΥ, Νίκος Ξυδάκης πρόεδρος εργαζομένων στα τρόλεϊ, και Απ. Ραυτόπουλος πρόεδρος των τεχνικών σε ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ανέφεραν πως οι συγκοινωνιακοί φορείς ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ με την υπαγωγή τους στο υπέρ - Ταμείο παύουν να ανήκουν στον δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και πλέον θα πρέπει να λειτουργήσουν με βάση τις επιταγές του «υπερταμείου», στο οποίο οι δανειστές θα κινούν τα νήματα μέσω του Εποπτικού Συμβουλίου.
Ο κ. Σκούλος σημείωσε ότι τυχόν ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών θα επιφέρει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, με «θύμα» τα κατώτερα στρώματα, περιγράφοντας με μελανά χρώματα την επιχειρησιακή κατάσταση των Οδικών Συγκοινωνιών.
Ειδικότερα, υποστήριξε ότι καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 - 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.152, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και φυσικά, οδηγών.
Την ίδια στιγμή, από τα 450 τρόλεϊ της ΟΣΥ μόλις 180-190 κυκλοφορούν στους δρόμους, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλεϊ Νίκος Ξυδάκης.
Αντίστοιχα, ο πρόεδρος των τεχνικών ΟΑΣΑ-ΟΣΥ Απόστολος Ραυτόπουλος, αφού κατηγόρησε τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ότι «κοροϊδεύει τον κόσμο και τους εργαζομένους», τόνισε την τρανταχτή έλλειψη σε ελαστικά, μπαταρίες, ανταλλακτικά, οδηγούς και τεχνικούς, καταγγέλλοντας ότι σκόπιμα οδηγούνται σε απαξίωση οι συγκοινωνίες για να ιδιωτικοποιηθούν.
Μάλιστα, κάλεσε τον υπουργό να παραιτηθεί, λέγοντας πως «αφού ο ίδιος είναι ανήμπορος να εξυγιάνει τις αστικές συγκοινωνίες, τις παρέδωσε στους ξένους εταίρους, βάζοντάς τις στο υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων. Τον καλούμε τώρα να παραιτηθεί».
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασαν οι εργαζόμενοι το 2015, «έκλεισε» για την ΟΣΥ με έλλειμμα 47 εκατ. ευρώ.
Επίσης, το τελευταίο δίμηνο έχει παρατηρηθεί μείωση στην αγορά καρτών απεριορίστων διαδρομών κατά 40% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, γεγονός το οποίο αποδεικνύει, είτε την μείωση της επιβατικής κίνησης, είτε την αύξηση της λαθρεπιβίβασης, η οποία ευνοείται από την απουσία ελεγκτικού μηχανισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!