Με τις προωθούμενες διατάξεις προβλέπεται ότι οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που τελούν υπό την κυριότητα ή τον έλεγχο του κράτους έχουν ανεξάρτητο καθεστώς
Στη Βουλή προς κύρωση κατατέθηκε η ευρωπαϊκή οδηγία για την απελευθέρωση των σιδηροδρόμων και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα ακολουθήσει κατεπείγουσα διαδικασία για να ψηφιστεί την ερχόμενη Παρασκευή.
Με τις προωθούμενες διατάξεις προβλέπεται ότι οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που τελούν υπό την κυριότητα ή τον έλεγχο του κράτους έχουν ανεξάρτητο καθεστώς σύμφωνα με το οποίο τηρούν στοιχεία ενεργητικού, προϋπολογισμούς και λογαριασμούς χωριστούς από εκείνους του κράτους.
Επίσης, προβλέπεται ότι ο ΟΣΕ διαχειρίζεται την εθνική σιδηροδρομική υποδομή και δεν παρέχει υπηρεσίες μεταφορών.
Επίσης, ρυθμίζονται θέματα απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων με ίδρυση Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων που θα αδειοδοτεί τις επιχειρήσεις.
Επί του κρατικού προϋπολογισμού εκτιμάται ότι θα προκληθεί δαπάνη 45 εκατ. ευρώ κατ έτος ως κρατική επιδότηση και παροχή κινήτρων στο διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ). Επίσης, προκαλείται δαπάνη που δεν υπολογίζεται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους λόγω διαγραφής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!