Παρότι στην Ελλάδα διανύουμε ένα ακόμη μνημόνιο, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ανάκαμψη συνεχίζεται. Αυτή καταγράφεται ξεκάθαρα στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, οι οποίες αυξάνονται με μεγαλύτερο από τον προβλεπόμενο ρυθμό.
Και μην ξεχνάμε, η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν περιλαμβάνεται στις ανελαστικές δαπάνες. Το αποκτούμε μόνο όταν έχουμε την οικονομική δυνατότητα.
TOY ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Τα στοιχεία της εταιρείας ανάλυσης της αγοράς JATO Dynamics δείχνουν ότι την περίοδο Ιανουάριος-Ιούνιος 2016 η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου μεγάλωσε κατά 9,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους, στα υψηλότερα επίπεδα (8,09 εκατ. μονάδες) από το πρώτο εξάμηνο του 2008, όταν δηλαδή η κρίση δεν είχε… πατήσει στη Γηραιά Ήπειρο. Αντίθετα ο φόβος για το Brexit και στη συνέχεια το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις αυτοκινήτων στη Μ. Βρετανία.
Η Volkswagen είδε το μερίδιό της το πρώτο μισό του 2016 να υποχωρεί στο 11,2% από το 12,1% την ίδια περίοδο του 2015, λόγω του θέματος με την παραποίηση των εκπομπών ρύπων. Ανάμεσα στους κερδισμένους ξεχωρίζει η Renault, με άνοδο ταξινομήσεων 15%! Έτσι ανέβηκε στη δεύτερη θέση στην Ευρώπη (πίσω από τη Volkswagen), ξεπερνώντας άλλες μάρκες μαζικής παραγωγής, όπως τις Ford, Opel και Peugeot.
Αύξηση πωλήσεων κατέγραψαν οι τρεις εμβληματικές γερμανικές μάρκες, Audi, Mercedes και BMW, όπως επίσης οι Fiat, Hyundai, Kia, Mazda, Land Rover, Honda, Jeep, Jaguar, Ssangyong, Abarth και Infiniti.
Τα SUV συνεχίζουν την… παρέλαση και τίποτα δε δείχνει ικανό να τα σταματήσει. Σχεδόν 1 στα 4 νέα αυτοκίνητα (24,7%) που πωλούνται στην Ευρώπη είναι SUV, καθώς το κοινό τα προτιμά έναντι των απλών μοντέλων. Η παρατεταμένη ύφεση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις SUV, τα οποία είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά μοντέλα αντίστοιχων διαστάσεων. Έτσι η χώρα μας είναι προτελευταία σε μερίδιο SUV, με ποσοστό κάτω του 20%. Στην τελευταία θέση είναι η Δανία και στην πρώτη με μερίδιο 52% είναι η Κύπρος!
Πρώτη μάρκα στα SUV είναι η Nissan, χάρη στον ηγέτη της κατηγορίας Qashqai και τα X-Trail/Juke. Ακολουθούν η Renault, η BMW, η Audi και η Peugeot. Την μεγαλύτερη αύξηση του μεριδίου τους στα SUV καταγράφουν κατά σειρά η Fiat, η SsamgYong, η Mazda και η Honda.
Ποια είναι όμως τα πρώτα 10 σε πωλήσεις μοντέλα στην Ευρώπη, το πρώτο μισό του 2016:
Μοντέλο Πωλήσεις Αλλαγή
VW Golf 269.430 -2%
Renault Clio 173.462 +4%
VW Polo 166.894 +5%
Ford Fiesta 159.534 -9%
Opel Corsa 147.494 +2%
Peugeot 208 138.368 +14%
Opel Astra 129.691 +26%
Nissan Qashqai 126.113 +1%
Skoda Octavia 121.297 +9%
Ford Focus 120.534 -6%
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!