Σοβαρό ατύχημα είχε ο Λουίς Σάλομ στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Βαρκελώνης για την κατηγορία Moto 2, τη δεύτερη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσικλέτας. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό τι προκάλεσε το ατύχημα, όμως αμέσως έσπευσαν στο σημείο δύο ιατρικά αυτοκίνητα, δύο ασθενοφόρο και το ιατρικό ελικόπτερο για να τον βοηθήσουν.
Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο γενικό νοσοκομείο της Καταλονής. Εκεί υποβλήθηκε σε εγχείρηση και παρά τις προσπάθειες των γιατρών άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 24 ετών και 10 μηνών, καθώς σε 2 μήνες από τώρα θα έκλεινε τα 25, με την ώρα θανάτου του να ορίζεται στις 16:55 τοπική ώρα.
Στην ανακοίνωση που βγήκε για τον θάνατό του η FIM, η Dorna, η IRTA, η RFME και οι άνθρωποι της πίστας της Καταλούνια ευχήθηκαν τα συλλυπητήριά τους στην οικογένειά του, στους φίλους του και στην ομάδα του. Άλλος ένας οδηγός αγώνων, λοιπόν, έχασε τη ζωή του εντός πίστας δείχνοντας γι' ακόμα μία φορά τους κινδύνους που κρύβουν τα μηχανοκίνητα σπορ.
Το βιογραφικό του
Ο Λούις Χαϊμέ Σάλομ Χόραχ, όπως είναι το πλήρες όνομά του, γεννήθηκε στις 7 Αυγούστου 1991 στην πόλη Πάλμα, που βρίσκεται στη Μαγιόρκα. Η καριέρα του στους δύο τροχούς ξεκίνησε από πολύ μιρκή ηλικία και συγκεκριμένα από 8 ετών, όταν κέρδισε το πρωτάθλημα Balearic Supermotard στα 50cc.
Από το 2005 και μετά πήρε μέρος σε πρωταθλήματα των 125cc και αναδείχτηκε εκ νέου πρωταθλητής για δύο σερί σεζόν. Το 2007 μπήκε στο CEV Buckler και στην πρώτη του σεζόν τερμάτισε έβδομος στη βαθμολογία έχοντας και μία παρουσία στο βάθρο, που ήρθε στην Καταλούνια. Επίσης, την ίδια χρονιά έλαβε μέρος και στο Red Bull Rookies Cup, όπου τερμάτισε τέταρτος στο πρωτάθλημα με μία νίκη στο Άσσεν και ένα ακόμα πόντιουμ στη Χέρεθ.
Το 2008 πανηγύρισε στον ίδιο θεσμό τέσσερις νίκες και διεκδίκησε τον τίτλο, τον οποίο έχασε για τέσσερις πόντους. Την επόμενη χρονιά, λοιπόν, ήρθε η ώρα να μπει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλέτας. Όπως πράττουν άπαντες, έτσι κι αυτός ξεκίνησε από την τρίτη κατηγορία που τότε ήταν τα 125cc, που από το 2012 πήρε την ονομασία στη Moto 3.
Στη χαμηλότερη κατηγορία σε πέντε σεζόν μέτρησε 9 νίκες, 22 πόντιουμ, 4 pole position και 725 βαθμούς, ενώ έτρεξε με Honda, Lambretta, Aprilia, Kalex και ΚΤΜ. Το 2013 ήρθε τρίτος στη βαθμολογία και το 2014 κέρδισε την... άνοδο στη δεύτερη κατηγορία τη Moto 2. Έκτοτε συμμετείχε μόνο με την Kalex, με την οποία πανηγύρισε 3 πόντιουμ, 1 ταχύτερο γύρο και 186 πόντους σε 37 εκκινήσεις.
Μάλιστα, το καλύτερο αποτέλεσμά του στη Moto 2 ήταν η δεύτερη θέση, όπου τερμάτισε στην Ιταλία το 2014 και στην πρεμιέρα του Κατάρ φέτος. Στην Καταλονία, λοιπόν, στις 3 Ιουνίου 2016 έμελλε να σβήσει το καντήλι του, με τον Σάλομ να μην προλαβαίνει να τρέξει στο Moto GP.
Πηγή: gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!