Λόγω της πρωτόφαντης αδιαφορίας του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και των συναρμοδίων αυτού υπουργών για την λήψη μέτρων σχετικά με το μπλόκο στην Ειδομένη, οι ζημιές για τον κλάδο των διαμεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) γίνονται μη αναστρέψιμες. Εξάλλου, μόνο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω της κατάληψης της Ειδομένης από πρόσφυγες (από τις 19/3 έως τις 19/4 και από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015) έχει ζημιωθεί συνολικά, μέχρι σήμερα, κατά 5 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Logistics Νίκος Ροδόπουλος σημειώνει στο Capital.gr ότι είναι αναγκαίο οι ιθύνοντες να λάβουν άμεσα μέτρα προτού η Ελλάδα χάσει την πρωταγωνιστική θέση της ως διαμετακομιστικός κόμβος της ΝΑ Ευρώπης.
Αναλυτικά σημειώνει:
"Δεν είναι δυνατόν να στηρίζουμε όλες τις ελπίδες ανάκαμψης της οικονομίας μας στην Εφοδιαστική Αλυσίδα και να επιτρέπουμε να υφίσταται αυτή η κατάσταση στην Ειδομένη. Το μόνο οικονομικό "όπλο" που έχουμε στη "φαρέτρα" μας αυτή τη στιγμή είναι η θέση της χώρας, ως κύριας πύλης εισόδου των εμπορευματικών ροών της Ανατολής προς την ανεπτυγμένη Ευρώπη. Αυτό βάζουμε ως βασικό επιχείρημα προς τους δανειστές, αλλά και προς όλους εκείνους τους θαρραλέους που σκέφτονται να επενδύσουν στην Ελλάδα. Και πως το αποδεικνύουμε; Επιτρέποντας αυτή την κατάσταση; Καταλαβαίνω ότι υπάρχει ο φόβος του αδύναμου, αλλά και η ανασφάλεια της "σπίθας" που μπορεί να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα. Η χώρα όμως έχει δομές και κράτος που θα πρέπει να μπουν σε λειτουργία. Δεν μπορούν μερικές δεκάδες ανθρώπων που έχουν εισέλθει με τον Χ τρόπο στη χώρα να δρουν λες και είμαστε ξέφραγο αμπέλι. Η Ελλάδα είναι μια ευνομούμενη χώρα και όποιοι εισέρχονται εντός θα πρέπει να σέβονται τόσο τους νόμους της, όσο και τους ανθρώπους της. Και αυτό δεν πρέπει να το περιμένουμε μόνο από τους δύστυχους και ταλαίπωρους πρόσφυγες/ μετανάστες, αλλά και από την ίδια την κυβέρνηση που θα πρέπει να αντιμετωπίσει με θάρρος βασικά θέματα καθημερινής λειτουργίας που επηρεάζουν την οικονομία.
Όλες οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες προτιμούν τη χώρα μας για τη διακίνηση των προϊόντων τους, λόγω της συντομίας στη διέλευση σε σχέση με άλλες χώρες -πιο οργανωμένες-, της Ευρώπης. Γι’ αυτό μας επιλέγουν, παρά τα δεκάδες προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Αν χάσουμε κι αυτό το ατού που έχουμε στα χέρια μας, τότε ποιος ο λόγος να παραμένουμε κεντρικός διαμετακομιστικός κόμβος της ΝΑ Ευρώπης; Αυτό θα πρέπει να αναρωτηθούν οι ιθύνοντες και να δράσουν, πριν να είναι πολύ αργά".
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!