Πρώτη επαφή στην Ελλάδα με το νέο Honda HR-V

Πρώτη επαφή στην Ελλάδα με το νέο Honda HR-V

Το νέο μικρό SUV που επαναφέρει το όνομα HR-V στη γκάμα της Honda βρίσκεται στην Ελλάδα και είχαμε την ευκαιρία να γράψουμε τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του.

Το HR-V έχει πεντάθυρο αμάξωμα μήκοθς 4,3 m. και θα βρεθεί απέναντι σε μία σειρά από αξιόλογα αυτοκίνητα, όπως τα Mokka, Juke, 2008 και Captur. Το οδηγήσαμε και με τους δύο διαθέσιμους κινητήρες, το γνωστό από το Civic 1.6 diesel και ένα νέο βενζίνης, με χωρητικότητα 1.498 cc.

Καταρχάς να τονίσουμε ότι στην Ευρώπη το HR-V εισάγεται αποκλειστικά ως προσθιοκίνητο, καθώς η Honda κρίνει ότι στην κατηγορία των αστικών SUV ένα σύστημα 4×4 συνοδεύεται από περισσότερα μειονεκτήματα (κατανάλωση, τιμή) από πλεονεκτήματα (οδική συμπεριφορά, εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης).

Οι κινητοποιήσεις των αγροτών περιόρισαν την… ακτίνα δράσης μας, όμως βγάλαμε τα πρώτα συμπεράσματα από το ιαπωνικό SUV. Εκεί όπου δεν έχει ανταγωνισμό, όπως άλλωστε κάθε Honda, είναι στην εκμετάλλευση των χώρων. Τόσο για τους επιβάτες όσο – κυρίως – για τις επισκευές. Το πορτμπαγκάζ έχει όγκο 453 lt., ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα δημιουργείται ένας εντελώς επίπεδος χώρος για… μετακομίσεις. Το εσωτερικό είναι ανάλογο κάθε νέου Honda, με σκούρα πλαστικά στο ταμπλό και μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος Connect στην κεντρική κονσόλα (5 ιντσών στη βασική έκδοση Comfort).



Από τους δύο κινητήρες, τις καλύτερες εντυπώσεις αφήνει ξεκάθαρα ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 i-DTEC, λόγω της σχεδόν διπλάσιας ροπής του (30,6 έναντι 15,8 kgm) και της πολιτισμένης συμπεριφοράς του. Ο 1.5 i-VTEC βενζίνης είναι περισσότερο θορυβώδης από όσο περιμέναμε, με αποτέλεσμα να κάνει αισθητή την παρουσία του ακόμα και στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του. Και οι δύο συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο δεύτερος διατίθεται και με το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και παρά την απόσταση των 17 cm από το έδαφος, το HR-V συμπεριφέρεται ως ένα ασφαλές μικρομεσαίο.

Ο τιμοκατάλογος του HR-V αρχίζει από τα 23.100 ευρώ (21.670 με απόσυρση) για το συνδυασμό 1.5 βενζίνης- χειροκίνητο κιβώτιο-έκδοση Comfort. Η τιμή δείχνει υψηλή, ακόμη όμως και στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού εφοδιάζεται με στοιχεία όπως 16άρες ζάντες αλουμινίου, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, hill start assist κ.α., ενώ στη Honda δεν χρεώνεται το μεταλλικό χρώμα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 1.6 i-DTEC – 1.5 i-VTEC
Κινητήρας: 1.597 cc – 1.498 cc
Ισχύς: 130 PS/6.600 rpm – 120 PS/4.000 rpm
Ροπή: 30,6 kgm/2.000 – 15,8 kgm/4.600 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 192 km/h – 192 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,1 sec – 10,7 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4 lt/km – 5,6 lt/km (εργοστασιακή)
Εκπομπές CO2: 104 g/km – 130 g/km
Βάρος: 1.324 kg – 1.241 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.294/2.019*/1.605 mm
Χώρος αποσκευών: 453 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 101,92€ – 156€
Τιμή: Από 27.100€ (25.670€ με απόσυρση) – Από 23.100€ (21.670€ με απόσυρση)
*με εξωτερικούς καθρέπτες





Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις