Υποχρεωτικά μέσω τραπεζικού λογαριασμού θα γίνεται η πληρωμή των αποδοχών των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό προβλέπει υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης με τίτλο: «Καθιέρωση της υποχρεωτικής καταβολής από τους εργοδότες των αποδοχών των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Οπως αναφέρεται αναλυτικά:
Άρθρο 1
Καταβολή αποδοχών των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα μέσω τραπεζικού λογαριασμού
Καθιερώνεται εφεξής η υποχρεωτική καταβολή από τους εργοδότες των αποδοχών των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα αποκλειστικά στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων μισθωτών. Η καταβολή των αποδοχών στους λογαριασμούς των δικαιούχων μισθωτών γίνεται με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής ή παρόχων υπηρεσιών πληρωμών.
Άρθρο 2
Κυρώσεις
Στον εργοδότη που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου 1 επιβάλλονται κυρώσεις από το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας, σύμφωνα με τα άρθρα 23 και 24 του ν. 3996/2011 (Α΄ 170).
Ως ημερομηνία έναρξης ισχύος ορίζεται η 1.6.2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!