Τα «αρπακτικά» πετάνε πάνω απ’ το κουφάρι του ΟΑΣΘ


Λίγο ακόμη και… θα συνηθίσουμε στη Θεσσαλονίκη να μην κυκλοφορούν λεωφορεία. Μια εβδομάδα συμπληρώνουμε κινητοποιήσεων των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ και χθες το απόγευμα η διοίκηση του οργανισμού άφηνε ανοιχτή μια χαραμάδα αισιοδοξίας ότι σήμερα θα δοθεί τέλος.

Κι αυτό γιατί κατατέθηκε στην Εθνική Τράπεζα η απόφαση της διαιτησίας από την οποία ο ΟΑΣΘ βγήκε κερδισμένος κατά 4,6 εκατομμύρια ευρώ, οπότε η τράπεζα μπορεί να δώσει ένα δάνειο μέχρι να εκταμιευτεί το ποσό από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Οι δηλώσεις βαίνουν μειούμενες, ωστόσο το παρασκήνιο είναι ζωντανό. Ολο το προηγούμενο διάστημα από τότε που έγινε γνωστό ότι ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σκόπευε όχι απλώς να ανακατέψει την τράπουλα αλλά να αλλάξει ακόμη και τον βασικό παίκτη (ΟΑΣΘ), διάφορα πρόσωπα έχουν προσπαθήσει να πάρουν μέρος στο στήσιμο της νέας διάταξης στη σκακιέρα.

Ένα από τα πρόσωπα αυτά είναι και ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος συμμετείχε ενεργά ακόμη και σε κοινές συνεδριάσεις των δημάρχων με τον υπουργό.

Ο κ. Μαγκριώτης τον τελευταίο καιρό έχει συγκροτήσει την κίνηση «Προοδευτικοί πολίτες για την ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας» και η ενεργητικότητά του τον «ανέβασε» ακόμη και… στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ, όπου παρουσίασε τις ιδέες του για τον νέο ΟΑΣΘ.

Ωστόσο το μεγαλύτερο επίτευγμά του μέχρι τώρα είναι το γεγονός ότι τις απόψεις του ασπάστηκαν με δημόσια ανακοίνωσή τους έξι φορείς της πόλης (Βιοτεχνικό Επιμελητήριο, Επαγγελματικό Επιμελητήριο, Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, Εμπορικός Σύλλογος) και αυτές τις ιδέες έστειλαν με επιστολή τους τόσο στον κ. Σπίρτζη όσο και στον πρωθυπουργό.

Η πρόταση καταλήγει με σαφήνεια σε ιδιώτη, ενώ προειδοποιεί κιόλας τόσο τον κ. Σπίρτζη όσο και την κυβέρνηση για τα «παθήματα» άλλου υπουργείου:

«Η διεξαγωγή του απαραίτητου διαγωνισμού για την εξεύρεση ιδιώτη παρόχου θα πρέπει να γίνει από ανεξάρτητη Αρχή, υπεύθυνη για τις δημόσιες επιβατικές μεταφορές σε όλη τη χώρα κατά επιταγή του Κανονισμού 1370/2007. Η Αρχή αυτή οφείλει να ακολουθεί στη συγκρότησή της το υπόδειγμα του ΕΣΡ».

Καλή προσπάθεια, αλλά δεν μας λέει η πρόταση πόσες άδειες, άραγε, χωράνε στο… φάσμα. Και ποιοι είναι ήδη υποψήφιοι..

Συντάκτης: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις