Δείτε πόσα χρήματα πήραν Άρης και ΠΑΟΚ από το Champions League

Άρης και ΠΑΟΚ κατάφεραν να φτάσουν μέχρι τη φάση των "16" του Basketball Champions League, όπως και η τρίτη ελληνική ομάδα που αγωνίστηκε στη νεοσύστατη διοργάνωση της FIBA, η ΑΕΚ.
Οι τρεις εκπρόσωποι της χώρας μας στην ευρωπαϊκή διοργάνωση εισέπραξαν από 100.000 ευρώ για τη συμμετοχή τους στο Champions League του μπάσκετ, στην πρώτη του σεζόν. 
Το ποσό που δόθηκε αρχικά σε Άρη, ΠΑΟΚ και ΑΕΚ έφτανε τις 120.000 ευρώ, όμως περίπου 20.000 ευρώ δόθηκαν σε αμοιβές διαιτητών για τα παιχνίδια.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι από το Eurocup, όπου αγωνίζονταν πέρσι οι ομάδες, δεν εισέπρατταν ούτε ένα ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις