Τον Ιούνιο θα πάρουν το επίδομα θέρμανσης όσοι έβαλαν πετρέλαιο μετά τις 10 Ιανουαρίου

Τον Ιούνιο θα πάρουν το επίδομα θέρμανσης όσοι έβαλαν πετρέλαιο μετά τις 10 Ιανουαρίου

Μέχρι τον Ιούνιο θα πρέπει να περιμένουν όσοι έκαναν εκπρόθεσμη δήλωση για το πετρέλαιο θέρμανσης και έβαλαν πετρέλαιο μετά τις 10 Ιανουαρίου. 

Όπως ξεκαθάρισε η Σ. Σεχπερίδου, διευθύντρια Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Γ.Γ.ΔΕ, όσοι δεν είδαν σήμερα τα χρήματα στους λογαριασμούς τους θα πρέπει να περιμένουν ως τον Ιούνιο.

Όπως είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1 η κ. Σεχπερίδου είπε ότι δεν ήταν δυνατή η διασταύρωση στοιχείων μέχρι τις 10 του μήνα.

Με άλλα λόγια όποιος έβαλε πετρέλαιο μετά τις 10 Ιανουαρίου θα πάρει τα χρήματά που δικαιούται τον Ιούνιο.

Χθες μπήκαν περίπου τα 61 εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς περίπου 380.000 δικαιούχων.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις