Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλικοί σιδηρόδρομοι θέλουν λεωφορεία και μετρό

Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλικοί σιδηρόδρομοι θέλουν λεωφορεία και μετρό

Της Μαριάννας Τζάννε

Μεγαλύτερη διείσδυση στην ελληνική αγορά μεταφορών πέραν των επιβατικών και εμπορευματικών τρένων, δρομολογεί το επόμενο διάστημα ο όμιλος της Ferrovie dello Stato Italiane (FS Italiane), στον οποίο ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα χαρτιά του, για τους σχεδιασμούς του Ιταλικού κολοσσού που αναμένεται να εμφανίσει κύκλο εργασιών ύψους 11 δισ. στο τέλος του 2018, άνοιξε χθες στους δημοσιογράφους ο πανίσχυρος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Renato Mazzoncini.

Το ανώτατο στέλεχος των Ιταλικών σιδηροδρόμων επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον για τον ΟΑΣΑ ή τις θυγατρικές του στα λεωφορεία και το μετρό (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ) σε περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει να τις ιδιωτικοποιήσει. Η FS Italiane, διαθέτει μεγάλη παρουσία στους τομείς των συγκοινωνιών μέσω της θυγατρικής της Busitalia, η οποία δραστηριοποιείται στην Ιταλία αλλά και στην Ευρώπη. Οι Ιταλοί έχουν εκφράσει ήδη το ενδιαφέρον τους και για τον τομέα των αυτοκινητοδρόμων καθώς μέσω της ΑΝΑS (κρατική εταιρεία αυτοκινητοδρόμων που εξαγόρασαν) είναι μέσα στις εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού.

Σε ότι αφορά τα πλάνα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Mazzoncini επιβεβαίωσε ότι στην ελληνική εταιρεία θα επενδυθούν τα επόμενα χρόνια 500 εκ. ευρώ και ότι η έλευση νέων τρένων θα υλοποιηθεί μόνο εφόσον ολοκληρωθούν όλα τα έργα σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, προκειμένου να επιτευχθούν οι υψηλές ταχύτητες που θα κάνουν ανταγωνιστικό το τρένο με το αεροπλάνο, όπως συμβαίνει σήμερα στη γραμμή Ρώμη – Μιλάνο. Πέρσι στην γραμμή αυτή διακινήθηκαν 40 εκατομμύρια επιβάτες, αριθμός υπερδιπλάσιος σε σύγκριση με πριν από λίγα χρόνια που δεν ξεπερνούσαν τα 16 εκατομμύρια.

Σχετικά με την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού, για την οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν η μόνη που εκδήλωσε ενδιαφέρον στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ (σ.σ χθες υποβλήθηκε η βελτιωμένη προσφορά με τίμημα 22 εκ. ευρώ που ζήτησε το ταμείο ιδιωτικοποιήσεων), οι Ιταλοί σχεδιάζουν αν την αποκτήσουν, πρόσθετες επενδύσεις ύψους 25 εκ. ευρώ. Ο εκσυγχρονισμός της εταιρείας θεωρείται αναγκαίος ώστε να μπορεί η εταιρεία να διαχειριστεί τους νέους συρμούς. Στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δείχνει να έχει αυξήσει το μερίδιό της. Όπως αναφέρθηκε χθες στο πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαϊου διπλασιάστηκαν τα φορτία που διακίνησε σε σχέση με πέρσι.

Το στέλεχος της FS Italianne, χαρακτήρισε σημαντική τη συνεργασία με την Cosco, αν και επισήμανε πως η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα 10, που συνδέει τον Πειραιά με την Κεντρική Ευρώπη είναι απαραίτητη για την περαιτέρω ανάπτυξη των φορτίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φίλιππος Τσαλίδης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο συμμετοχής του ιταλικού ομίλου στο διαγωνισμό για την ανάπτυξη και διαχείριση του εμπορευματικού συγκροτήματος στο Θριάσιο με ΣΔΙΤ (πλην του εμπορευματικού κέντρου που παραχωρείται με άλλη σύμβαση) που προωθεί ο ΟΣΕ για το φθινόπωρο.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!