Πάνω από 25% αναμένεται να είναι η άνοδος στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και τον Μάιο, συνεχίζοντας το Ράλι ανόδου που έχει ξεκινήσει από πέρσι τον Ιούνιο.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Το βασικό χαρακτηριστικό του 2018 και κυρίως του τρέχοντος μήνα είναι η ραγδαία αύξηση των λιανικών πωλήσεων (δηλαδή οι μη εταιρικές, ενοικιάσεων, επαγγελματικά, κ.λπ.), κάτι που αποδεικνύει ότι -όσοι μπορούν τουλάχιστον- αλλάζουν το παλιό αυτοκίνητό, για λόγους μεγαλύτερης ασφάλειας, οικονομίας (λιγότερες ζημιές, χαμηλότερη κατανάλωση/τέλη κυκλοφορίας) αλλά και ανανέωσης- δηλαδή ψυχολογικούς.
Οι λιανικές πωλήσεις λοιπόν, καταγράφουν άνοδο τον Μάιο σχεδόν στο 40% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Σημειώστε πως κατά τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018 η αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας έχει ήδη αγγίξει τις 37.500 πωλήσεις, σημειώνοντας έτσι αύξηση λίγο πιο πάνω από 27,0% σε σχέση με το περσινό τετράμηνο του έτους. Παράλληλα και τα έσοδα του κράτους από τις πωλήσεις αυτές, έχουν σχεδόν διπλασιαστεί, σε σχέση με πέρσι.
Σ’ ότι αφορά την επιλογή των «λιανικών» αγοραστών, περίπου το 75% επιλέγει αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, δείχνοντας ξεκάθαρα τη στροφή που κάνουν οι αγοραστές, μετά και την diesel-μόδα των προηγούμενων ετών. Σε αντίθεση με αυτό, στις πωλήσεις των εισαγόμενων μεταχειρισμένων η πλειοψηφία επιλέγει diesel.
Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, οι αγοραστές που επιλέγουν αυτά τα αυτοκίνητα (δηλαδή μεταχειρισμένα εισαγωγής και diesel) είναι συνήθως και οι πιο αδύναμοι οικονομικά. Δεν ενημερώνονται αυτοκινητικά, δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις τεχνολογίες του αυτοκινήτου που πάνε να αγοράσουν, ενώ στη συνέχεια συνήθως δεν κάνουν σωστή συντήρηση και δεν αλλάζουν εγκαίρως ελαστικά. Με το μόνο που ασχολούνται είναι με την κατανάλωση. Αυτοί συνήθως οι αγοραστές είναι που πέφτουν θύματα εξαπάτησης κακών εμπόρων, με γυρισμένα χιλιόμετρα στα κοντέρ κ.λπ.
Αυτή η αύξηση του ενδιαφέροντος για αγορά νέου αυτοκινήτου τραβάει σα μαγνήτη στη χώρα μας όλα τα αυτοκινητικά… σκουπίδια (κυρίως diesel) που δε θέλει η υπόλοιπη Ευρώπη -και κυρίως η Γερμανία- τα οποία εφόσον κόψουν τα χιλιόμετρα (σχεδόν και κατά 80%) τα αγοράζουν και εισάγουν στη χώρα μας, με ελάχιστο κόστος και τα μοσχοπουλούν με ιδιαίτερα υψηλό κέρδος. Σημειώστε δε, πως το Ελληνικό κράτος έχει να λαμβάνειν ελάχιστα χρήματα από αυτά. Σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο τελικής αξίας 20.000€ το κράτος λαμβάνει σχεδόν 4.000€ από κάθε αυτοκίνητο.
Η εκτίμηση της αγοράς αυτοκινήτου είναι ότι η αύξηση των πωλήσεων θα συνεχιστεί αλλά και θα ενταθεί το επόμενο διάστημα, αφού ο γηραιός στόλος των σχεδόν 13 ετών που έχει η χώρα μας, καθιστά τα αυτοκίνητα αυτά ασύμφορα στη χρήση τους, σε σχέση με την μακροχρόνια σύγκριση με ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Και ο κόσμος πλέον το έχει καταλάβει αυτό, παράλληλα φυσικά και με την αύξηση της εγκρισιμότητας των δανείων από τις τράπεζες…
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!