Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Δοκιμές αυτοματοποιημένης οδήγησης στους δρόμους της Ευρώπης

Δοκιμές αυτοματοποιημένης οδήγησης στους δρόμους της Ευρώπης

Έναρξη του ερευνητικού προγράμματος L3Pilot - Το L3Pilot, με συνολικό κόστος 68 εκατ. ευρώ, είναι μία Δράση Καινοτομίας (Innovation Action), που συγχρηματοδοτείται με 36 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Τριάντα τέσσερις ερευνητικοί οργανισμοί και εταιρείες - μεταξύ των οποίων το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του ΕΜΠ, ξεκίνησαν ένα νέο τετραετές ερευνητικό πρόγραμμα, το L3Pilot.



Η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης συνεργάζεται με ερευνητικά ιδρύματα και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς για τη δοκιμή και την αξιολόγηση των αυτοματοποιημένων οχημάτων σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας σε 11 ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και σε διεθνείς διαδρομές.




Στόχος είναι να δοκιμάσουν και να αξιολογήσουν επιστημονικά τον αντίκτυπο των συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης σε σχέση με την άνεση του οδηγού, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της κυκλοφοριακής ροής.

Το L3Pilot, με συνολικό κόστος 68 εκατ. ευρώ, είναι μία Δράση Καινοτομίας (Innovation Action), που συγχρηματοδοτείται με 36 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon 2020. Μεταξύ άλλων, συμμετέχουν οι εξής κατασκευαστές αυτοκινήτων: Audi AG, BMW Group, Centro Ricerche Fiat SCPA, Daimler AG, Ford, Groupe PSA, Honda R & D Europe, Jaguar Land Rover, Opel Automobile GmbH, Renault, Toyota Motor Europe, Volkswagen AG και Volvo Car Corporation.

Το ΕΠΙΣΕΥ έχει αναλάβει την προώθηση των συνεργειών με ευρωπαϊκούς και διεθνείς φορείς, καθώς και με άλλα ερευνητικά έργα (ως liaison manager), την τεχνική αξιολόγηση των δοκιμών αυτόματων οχημάτων επιπέδου 3 στις νοτιοδυτικές χώρες του έργου, καθώς και την έρευνα σε θέματα κυβερνοασφάλειας (cybersecurity).

Υπό το συντονισμό της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, οι εταίροι του έργου θα δοκιμάσουν σε μεγάλη κλίμακα τις τεχνολογίες αυτοματοποιημένης οδήγησης για τα επιβατικά αυτοκίνητα. 

Οι τεχνολογίες αυτές υποστηρίζουν ένα ευρύ φάσμα ελιγμών, όπως στάθμευση, προσπέραση σε αυτοκινητόδρομους και οδήγηση σε αστικές διασταυρώσεις.

Η λειτουργικότητα των αυτοματοποιημένων συστημάτων θα αξιολογηθεί με περίπου 100 οχήματα και 1.000 οδηγούς, οι οποίοι θα μπορούν να απομακρύνουν τα χέρια τους από το τιμόνι, ώστε να εκτελούν δευτερεύουσες εργασίες.

Οποιοδήποτε σύστημα οδήγησης εισάγεται στην αγορά, απαιτεί ένα σύνολο κανόνων για την τεχνολογία των συστημάτων και τη διασφάλιση της ασφάλειας. 

Οι εταίροι του L3Pilot θα καθορίσουν αυτές τις απαιτήσεις για τα αυτοματοποιημένα συστήματα, ώστε στη συνέχεια να αποτυπωθούν σε έναν Κώδικα Πρακτικής για τις λειτουργίες της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Το L3Pilot θα προετοιμάσει το δρόμο για ευρύτερες δοκιμές αυτοματοποιημένης οδήγησης με διάφορα οχήματα, που θα γίνουν τα επόμενα χρόνια σε συνθήκες πραγματικής κυκλοφορίας στην Ευρώπη.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!