Η απόλυτη επανάσταση: Η Κίνα θα φτιάξει «ιπτάμενα τρένα» που θα πηγαίνουν με 4.000 χλμ την ώρα!

Η απόλυτη επανάσταση: Η Κίνα θα φτιάξει «ιπτάμενα τρένα» που θα πηγαίνουν με 4.000 χλμ την ώρα!

Ο ανταγωνιστής του Έλον Μασκ θέλει να «μηδενίσει» το πρότζεκτ του Αμερικανού, προτείνοντας τρένα που θα κινούνται σε κενό αέρος, ελάχιστα πάνω από το έδαφος και θα τρέχουν με ασύλληπτες ταχύτητες

Η China Aerospace Science and Industry Corporation (CASIC), ο κύριος εργολάβος του διαστημικού προγράμματος της χώρας, ανακοίνωσε ότι ελπίζει να καταστρέψει το όνειρο που ακούει στο όνομα Hyperloop, του Έλον Μασκ, με έναν τρομακτικά γρήγορο στόχο.

Στο Εμπορικό Αεροδιαστημικό Φόρουμ, που πραγματοποιήθηκε στη Βουχάν, την Τετάρτη, η CASIC ισχυρίστηκε ότι είχε ξεκινήσει έρευνα και ανάπτυξη για ένα νέο τύπο υπερηχητικής μεταφοράς που αφορούσε «πτησή κοντά στο έδαφος», κάτι παρόμοιο με το πρότζεκτ Hyperloop της εταιρείας SpaceX.

Εντούτοις, υπάρχει μια παγίδα: Η τελική φάση της πρότασης της CASIC θα παράσχει τρένα που ταξιδεύουν στην αδιανόητη ταχύτητα των 4.000 χιλιομέτρων ανά ώρα!

Η εταιρεία προτείνει ένα σχέδιο τριών σταδίων, στο οποίο τα «ιπτάμενα τρένα» θα λειτουργούσαν αρχικά σε ένα υπεραστικό δίκτυο με μέγιστη ταχύτητα έως και 1.000 χλμ ανά ώρα.

Αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, στη δεύτερη φάση τα τρένα θα προσπαθούσαν να διπλασιάσουν αυτήν την ταχύτητα, ώστε να φτάνει τα 2.000 χιλιόμετρα την ώρα.

Στο τρίτο και τελικό στάδιο, η CASIC έθεσε τον υψηλό στόχο να επιτύχει ταχύτητες μέχρι 4.000 χιλιομέτρων την ώρα ή πέντε φορές μεγαλύτερη από τις ταχύτητες των εμπορικών αεροσκαφών.
 Για παράδειγμα, η μέγιστη ταχύτητα που καταγράφηκε από το ιστορικό, υπερηχητικό, επιβατικό, αεροπλάνο Concorde, πριν από τη απόσυρσή του λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια το 2003, ήταν 2.179 χιλιόμετρα την ώρα ή αλλιώς 2,04 Μαχ, κάτι που είναι πάνω από το διπλάσιο της ταχύτητας του ήχου.

Οι αντίζηλοι HTT και Hyperloop One, του Elon Musk έχουν θέσει τον πιο ρεαλιστικό στόχο, στα συστήματα μεταφοράς, καθώς ελπίζουν να φτάσουν στα 1.000 χιλιόμετρα την ώρα.

Και οι τρεις υποψήφιοι για την υπερηχητική αντικατάσταση της ατμομηχανής, ελπίζουν να επιτύχουν ταξίδια μέσα από περιβάλλοντα χαμηλού κενού, καθώς τα τρένα θα «αιωρούνται» πάνω σε μαγνητικά συστήματα ανάρτησης, παρόμοια με τα τρένα Shinkansen στην Ιαπωνία.

Το CASIC υποστηρίζει ότι τα προτεινόμενα υπερηχητικά τρένα τους διαφέρουν από άλλα παρόμοια συστήματα, καθώς θα βρίσκονται στον αέρα ακόμη και όταν είναι στάσιμα, χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογικές καινοτομίες.

«Το ίδιο συμβαίνει και με το αεροπλάνο, ίσως να αισθανόμαστε λίγο άβολα όταν επιταχύνουμε το αεροπλάνο, αλλά όχι κατά τη διάρκεια της πτήσης. Το πώς το σώμα μας αντιδρά εξαρτάται από την επιτάχυνση και όχι από την ταχύτητα», δήλωσε ο Mao Kai, τεχνικός διευθυντής του έργου, όπως ανέφερε το πρακτορείο Xinhua.

Ο Μάο υποστήριξε επίσης ότι το σύστημα HyperFlight θα επιταχύνει και θα επιβραδύνει στις δυνάμεις G που οι άνθρωποι θα μπορούσαν εύκολα να ανεχθούν, αναφέρει το Xinhua.

Μόνο ο χρόνος θα δείξει εάν ο Κινέζος ανταγωνιστής μπορεί να υποστηρίξει τους εξαιρετικά φιλόδοξους ισχυρισμούς του, αλλά, όπως αναμενόταν, κανείς δεν μπορεί να περιμένει μέχρι αυτό να γίνει.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις