Συνάντηση εργασίας με δημάρχους της ανατολικής και δυτικής Θεσσαλονίκης είχε σήμερα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, στο πλαίσιο της διαβούλευσης με τις τοπικές αρχές για τον σχεδιασμό των επεκτάσεων του έργου.
Οι συναντήσεις έγιναν στα γραφεία της Αττικό Μετρό και πρώτοι πέρασαν την πόρτα του γραφείου του προέδρου οι δήμαρχοι Καλαμαριάς, Πυλαίας- Χορτιάτη και Θέρμης. Ο κ. Μυλόπουλος τους παρουσίασε τις σκέψεις της εταιρείας για την κατασκευή υπέργειας γραμμής που θα συνδέει την επέκταση της Καλαμαριάς με το αεροδρόμιο Μακεδονία, σημειώνοντας ότι πρόκειται για μία λύση που θα βοηθήσει στην εξοικονόμηση χρημάτων αλλά και χρόνου.
«Το σχέδιο το οποίο υποβάλαμε για πρώτη φορά προς τους δημάρχους είναι το κομμάτι της γραμμής από την Μίκρα μέχρι το αεροδρόμιο, για οικονομικούς λόγους αλλά και για οικονομία του χρόνου, να γίνει υπέργειο, να γίνει δηλαδή πάνω σε μία γέφυρα, η οποία θα διέρχεται από τον άξονα του δρόμου, από την κεντρική νησίδα. Είναι μία λύση η οποία δεν χρειάζεται απαλλοτριώσεις και δεν έχει το κόστος της υπόγειας γραμμής», σημείωσε .
Σύμφωνα με τον προτεινόμενο σχεδιασμό, η επέκταση του αεροδρομίου θα έχει μήκος 5,5 χιλιόμετρα και θα διαθέτει πέντε σταθμούς. Θα ξεκινά από τη Μίκρα και θα συνεχίζει ΙΚΕΑ- Πράσινα Φανάρια- Αγρόκτημα ΑΠΘ και θα καταλήγει στο Αεροδρόμιο.
«Εάν συμφωνηθεί αυτή η λύση και από τους δημάρχους, αυτή η γραμμή του αεροδρομίου ακόμη και αν δεν ξεκινήσει πρώτη, διότι έχουμε πει ότι προτεραιότητα έχουν οι δυτικές συνοικίες λόγω κοινωνικής ανάγκης, θα τελειώσει νωρίτερα και με πολύ φθηνότερο προϋπολογισμό», πρόσθεσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.
«Εάν συμφωνηθεί αυτή η λύση και από τους δημάρχους, αυτή η γραμμή του αεροδρομίου ακόμη και αν δεν ξεκινήσει πρώτη, διότι έχουμε πει ότι προτεραιότητα έχουν οι δυτικές συνοικίες λόγω κοινωνικής ανάγκης, θα τελειώσει νωρίτερα και με πολύ φθηνότερο προϋπολογισμό», πρόσθεσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.
Μετρό και στα δυτικά
Όσον αφορά τις επεκτάσεις προς τις δυτικές συνοικίες ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό επισήμανε ότι δεν έχει συζητηθεί ακόμη το είδος της γραμμής αλλά το πιθανότερο είναι στις συγκεκριμένες περιοχές το έργο να είναι υπόγειο, λόγων των αστικών περιοχών. «Είμαστε σε σημείο που δεν υπάρχει μεγάλη συζήτηση για το είδος της γραμμής. Προφανώς η γραμμή θα είναι υπόγεια γιατί πρόκειται για αστικές περιοχές. Υπάρχουν κάποιες συζητήσεις για τη χωροθέτηση των σταθμών και την τοποθεσία των σταθμών, για την κατάληξη αν θα είναι με υπόγειο έργο ή αν θα είναι στους τερματικούς σταθμού ή αν θα μπορούσε να υπάρχει και εκεί μία φθηνότερη λύση υπέργειας γραμμής. Επειδή το υπόγειο έργο είναι μονόδρομος εκεί θα είναι ένα έργο που θα έχει και το κόστος και το χρόνο του».
Ερωτηθείς για το ποια από τις δύο γραμμές θα προηγηθεί, ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι « η δική μου αίσθηση είναι ότι η γραμμή του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού που συνδέει το σταθμό με τον Κορδελιό είναι πρώτη αναγκαιότητα διότι είναι πολυπληθέστατες περιοχές, αλλά αυτή την στιγμή είναι πρόωρο να το πει κανείς αυτό. Προέχει να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός, να ωριμάσουν οι μελέτες, να βρεθεί η χρηματοδότηση και τότε θα μπορώ να πω με περισσότερη ακρίβεια με ποιο τρόπο θα προχωρήσουμε».
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, οι τρεις επεκτάσεις του έργου είναι:
1. Επέκταση από την Μίκρα μέχρι το αεροδρόμιο
2. Επέκταση από την πλατεία Δημοκρατίας δια της Νεάπολης, Σταυρούπολης, Πολίχνης μέχρι το Παπαγεωργίου
3. Επέκταση από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, τους Αμπελοκήπους, Μενεμένη με κατάληξη το Κορδελιό
2. Επέκταση από την πλατεία Δημοκρατίας δια της Νεάπολης, Σταυρούπολης, Πολίχνης μέχρι το Παπαγεωργίου
3. Επέκταση από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, τους Αμπελοκήπους, Μενεμένη με κατάληξη το Κορδελιό
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!