Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Δύναμη και οικονομία

Δύναμη και οικονομία

Δοκιμάζουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση του μικρού γαλλικού μοντέλου με τους 100 ίππους. Πόσο καλό είναι το Peugeot 208 1,6 BlueHDI 100 PS; 

Το 208 αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στη μικρή κατηγορία. Οι Γάλλοι έχουν δημιουργήσει ένα αρκετά ποιοτικό σύνολο, με πλούσια γκάμα κινητήρων και όλα τα σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού σε άνεση και ασφάλεια. 

Στο δρόμο, πρόκειται για ένα τυπικό καλό Peugeot, με γνώμονα την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την οδική συμπεριφορά, προβλέψιμο και «φιλικό» παντού και πάντα. Ακόμα και η τάση υπερστροφής που συνήθιζε (εσκεμμένα) να ρυθμίζει η γαλλική εταιρία στα μικρά της, εδώ είναι ελάχιστη, μόνο τόση όσο χρειάζεται για να σε βοηθά στην «τοποθέτηση» του λέοντα μέσα στη στροφή, αν θέλεις φυσικά να οδηγήσεις δυναμικά.  Η υποστροφή επίσης είναι προοδευτική όταν πιέσεις το χαριτωμένο 208 στα όρια της πρόσφυσής του και τελικά σπάνια θα χρειαστείς το ESP. Ακριβές και εύκολα ελεγχόμενο σε εμπνέει να ασχοληθείς οδηγικά. Αρκετά καλό είναι και το τιμόνι με το μικρό βολάν να προδιαθέτει, ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά ακόμα και σε ακραία χρήση. Όσο για την άνεση, είναι καλή, πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά δεν είναι και η κλασική κορυφαία γαλλική, κάτι που αποτελεί επιλογή της Peugeot στα περισσότερα αυτοκίνητά της εδώ και μερικά χρόνια για ευνόητους λόγους.  Εκείνο το στοιχείο που δεν του ταιριάζει απόλυτα, είναι αυτός ο τραχύς πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμού, που διαταράσσει την ηρεμία στην καμπίνα, προσθέτει άσκοπο βάρος στον πρόσθιο άξονα, ενός κατά τα άλλα πιο καλοστημένου σουπερμίνι στην πιάτσα. Σαφώς διαθέτει μπόλικη ροπή αφού πρώτα ξυπνήσει λίγο κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., είναι δυνατός ελέω 1,6 λίτρων και 100 ίππων, αλλά κάτι δεν κολλάει στη χημεία. Ευτυχώς είναι αρκετά οικονομικός σε κάθε περίπτωση, ενώ και ο επιλογέας δεν διεκδικεί δάφνες ακρίβειας και εύκολης χρήσης. 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 100 PS/3750rpm 
Ροπή: 25.5 kgm/1.750 rpm 
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς 
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,7 sec 
Τελική ταχύτητα: 187 km/h 
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,0 lt (δοκιμής) 
Εκπομπές CO2: 79 gr/km 
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων 
Βάρος: 1.165 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.960/1.829/1.460 mm 
Χώρος αποσκευών: 285 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ 
Τιμή: Aπό 15.700 ευρώ

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!