Δοκιμάζουμε τo Skoda Fabia

Δοκιμάζουμε τo Skoda Fabia

Η προσμονή άξιζε. Το Fabia τρίτης γενιάς δικαίωσε όλους εκείνους που ισχυρίστηκαν ότι η νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου Volkswagen θα ανεβάσει τις προσδοκίες σε υψηλό επίπεδο

Μη λησμονούμε ότι το υπερμίνι ήταν αυτό που έβαλε τη φίρμα σε τροχιά πρωταγωνιστή σε επίπεδο πωλήσεων πριν από αρκετά χρόνια. Μετά από 3,5 εκατομμύρια πωλήσεις, το Fabia ανακηρύσσεται λοιπόν το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο τηςSkoda πίσω από την Octavia.
Η σχεδίασή του όντως δεν αντιπροσωπεύει τη διαφορετικότητα - σε σχέση πάντα με τον προκάτοχο του. Διαθέτει εξελικτικά χαρακτηριστικά για να μην αιφνιδιαστούν οι πιο κλασικοί αγοραστές. 

Τα καλά, όμως, βρίσκονται κάτω από την «επιδερμίδα»: το αμάξωμα του νέου Skoda Fabia είναι κατά εννέα εκατοστά πιο πλατύ και κατά 3,1 εκατοστά πιο χαμηλά συγκριτικά με πριν, ενώ σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, είναι κατά 1,9 εκατοστά πιο μακρύ. Λόγω της καλύτερης διαμόρφωσης του εσωτερικού ο ωφέλιμος χώρος για τους επιβάτες είναι μεγαλύτερος από πριν, ιδίως ό,τι αφορά το πλάτος. Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών συγκριτικά με πριν (330 λίτρα, 15 περισσότερα σε σχέση με το παρελθόν). 



Ποιοτικά η καμπίνα ακολουθεί τις γερμανικές αρχές, οπότε δύσκολα θα εκφραστεί κάποιο παράπονο στον συγκεκριμένο τομέα. Στη νέα γενιά του μοντέλου έχει χρησιμοποιηθεί σε σημαντικό βαθμό χάλυβας υψηλής αντοχής προκειμένου να αυξηθεί η ακαμψία του πλαισίου και να μειωθεί το βάρος. Και τα δύο αποτελούν σημαντικά στοιχεία στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. 

Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.2 TSI αποδίδει 95 PS. Η ροπή του αποδίδεται με ικανοποιητικό τρόπο από τις χαμηλές σ.α.λ. έως και τις μεσαίες. Στον δρόμο η εικόνα είναι άκρως θετική, με το Fabia να διαγράφει τις καμπές όλων των μοιρών σε ένα κομμάτι, με διάθεση να αλλάξει άμεσα κατεύθυνση και να διαχειριστεί ώριμα τα φορτία. Η ανάρτηση απορροφά πολύ καλά τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, είτε στην πόλη είτε μακριά από αυτή. Η εξαιρετική κύλιση είναι υπεύθυνη και για το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. 



ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.197 cc

Ισχύς: 90 PS/4.400 rpm

Ροπή: 16,3 kgm/1.400 rpm

Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

Επιτάχυνση 0-100 km: 10,9 sec

Τελική ταχύτητα: 182 km/h

Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 8 lt (δοκιμής)

Εκπομπές CO2: 107 gr/km

Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων

Βάρος: 1.109 kg

Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.992/1.732/1.467 mm

Χώρος αποσκευών: 330 lt

Τέλη κυκλοφορίας: 120 ευρώ

Τιμή: 12.000 ευρώ





Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις