Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Στα «χέρια» του Σπίρτζη η νέα ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων















Ο υπουργός Μεταφορών να έχει υπόψιν του ότι η Θεσσαλονίκη δεν αντέχει χωρίς αστική συγκοινωνία. Και ευθύνη του είναι να βρεθεί μόνιμη και βιώσιμη λύση

Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ έχουν προειδοποιήσει επίσημα τον υπουργό Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη ότι από την ερχόμενη Τετάρτη τραβούν και πάλι χειρόφρενο, αν εκείνος δεν φροντίσει να πληρωθούν τα δεδουλευμένα. Στη σχετική ανακοίνωση, μάλιστα, αναγνωρίζουν την ταλαιπωρία που θα υποστούν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης, σε περίπτωση που ξεκινήσουν και πάλι κινητοποιήσεις στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.

Οι μνήμες των Θεσσαλονικέων από την πρόσφατη απουσία των αστικών λεωφορείων από τους δρόμους είναι νωπές. Το ίδιο ισχύει και για τις ζημιές στο εμπόριο και στην αγορά, ιδίως του ιστορικού κέντρου. Κανείς δεν αντέχει επανάληψη.

Ο κ. Σπίρτζης έχει συγκεκριμένη άποψη για το καθεστώς λειτουργίας του ΟΑΣΘ, όπως και για την ποιότητα της σύμβασης μεταξύ του Οργανισμού και του ελληνικού δημοσίου. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση αυτό που ενδιαφέρει είναι η πρακτική πλευρά του ζητήματος.

Η Voria.gr έχει γράψει σε πολλούς τόνους ότι η Θεσσαλονίκη δεν αντέχει χωρίς αστική συγκοινωνία. Ας το έχει αυτό υπόψιν του ο υπουργός Μεταφορών, έστω από την απόσταση των 500 τόσων χιλιομέτρων. Ας ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα από σήμερα κιόλας. Η ευθύνη του για να βρεθεί μόνιμη και βιώσιμη λύση είναι μεγάλη.

Πολύ περισσότερο που η αναστολή των κινητοποιήσεων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και η αποφυγή μεγαλύτερης αναστάτωσης στις αερομεταφορές της χώρας του δίνει, πλέον, αυτή την άνεση. Το μόνο ανοιχτό μέτωπο που έχει μπροστά του τις επόμενες ημέρες είναι ενδεχομένως του συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκη προηγούνται. Ή μήπως όχι;

Όσο για τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ είναι βέβαιον ότι έχουν δίκιο. Τουλάχιστον όσο δίκιο έχουν όλοι οι εργαζόμενοι που δεν πληρώνονται στην ώρα τους ή δεν πληρώνονται καθόλου. Μόνο που η δική τους αποστολή τους είναι από κοινωνική άποψη εξαιρετικά ευαίσθητη. Ας μη το ξεχνούν. Η διατήρηση των σχέσεων εμπιστοσύνης με το επιβατικό κοινό, δηλαδή την κοινωνία της Θεσσαλονίκης, είναι προς το συμφέρον τους. Οι κινητοποιήσεις τους –εάν τελικά καταστούν αναπόφευκτες- ας μην είναι ακραίες. Δεν μπορεί, κάποιος τρόπος θα υπάρχει, ώστε και να αναδείξουν το πρόβλημα, να στείλουν το μήνυμα τους και ταυτόχρονα να μην οδηγήσουν την κατάσταση στα άκρα. Διότι το να μην κυκλοφορεί κανένα αστικό λεωφορείο σε κανέναν δρόμο δεν είναι ανεκτό από κανέναν. Πιθανότατα ούτε καν από τους ίδιους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!