Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Μαθαίνω την σημασία και τεχνολογία των κινητήρων euro 6

Από το 2014, όλα τα νέα οχήματα που ταξινομούνται πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις του προτύπου εκπομπών Euro 6. Σε σύγκριση με Euro 5, Euro 6 υλοποιεί ένα 80 τοις εκατό την περαιτέρω μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου και μια μείωση 66 τοις εκατό σε επιτρεπόμενη μάζα σωματιδίων.
Euro 6 βλέπει την προηγμένη τεχνολογία κινητήρα MAN με ένεση Common Rail συνδυάζεται με το σύστημα EGR επανακυκλοφορίας αερίου ρυθμιζόμενη καυσαερίων. Προσθήκες κατάντη του κινητήρα είναι το κλειστό σύστημα φίλτρου σωματιδίων και CRT σύστημα SCR. Η χρέωση turbo δύο σταδίων παρέχει βελτιωμένη δυναμική μετακίνηση-off και αυξάνει την απόδοση του κινητήρα. 



Η SCR και τα συστήματα CRT βρίσκεται στο σιγαστήρα σε δύο στάδια, που ενσωματώνει το φίλτρο σωματιδίων και την κατάντη καταλυτικό μετατροπέα για επιλεκτική καταλυτική μείωση. Το φίλτρο σωματιδίων έχει μια ηλεκτρονική λειτουργία παρακολούθησης που υποδεικνύει πότε απαιτείται καθαρισμός. Το φίλτρο σωματιδίων προσφέρει επίσης ένα ποσοστό διαχωρισμό των έως και 99 τοις εκατό. Το σύστημα συνεχώς αναγεννάται από την οξείδωση των σωματιδίων αιθάλης συγκρατούνται από το υλικό του φίλτρου σε αέριο διοξείδιο του άνθρακα. Το φίλτρο σωματιδίων είναι επομένως πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης. Το φίλτρο CRT είναι ένα πολύ γνωστό χαρακτηριστικό του λεωφορείου ΜΑΝ πόλη? αυτή είναι η πρώτη φορά που έχει εφαρμοστεί σε ένα φορτηγό. ζήτησης με βάση την ένεση AdBlue® πραγματοποιείται στα κατάντη του φίλτρου CRT σωματιδίων. Στην ενότητα καταλύτη SCR, η αμμωνία από το ρευστό AdBlue επιτρέπει την επακόλουθη χημική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου σε αβλαβές άζωτο και νερό. Η παρεμποδιστική καταλυτικός μετατροπέας αμμωνία εμποδίζει τη διαφυγή της περίσσειας αμμωνίας -. Γνωστή ως διαφυγή αμμωνίας ΜΑΝ είναι συνώνυμη με την αποδοτικότητα και ακολούθησε μια σαφή στρατηγική για την ανάπτυξη του του Euro 6 οχήματα πιστή στην υπόσχεση της μάρκας "Σταθερά αποτελεσματική".Στο πλαίσιο αυτό, ο συνδυασμός των βασικών τεχνολογιών σε σειρά αποδειχθεί για το Euro 6 προσφέρει μέγιστη αξιοπιστία και την οικονομία. Η κατανάλωση καυσίμου του Euro 6 κινητήρων παραμένει στο εξαιρετικό επίπεδο που προσφέρονται από τις Euro 5, εκδόσεις EEV, ενώ AdBlue η κατανάλωση μειώνεται κατά το ήμισυ.

nikos nikolis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!