Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

LIVE από Ελβετία: Οδηγούμε το μικρό SUV της Audi

LIVE από Ελβετία: Οδηγούμε το μικρό SUV της Audi

Αναμφίβολα πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που παρουσιάστηκαν την τελευταία δεκαετία: Ταξιδεύουμε μέχρι την Ελβετία για να κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΖΥΡΙΧΗ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Να λοιπόν που έκαναν πραγματικότητα την πρo τριών ετών… απειλή τους οι Γερμανοί. Το σχέδιο “ρίχνουμε το ηλικιακό μέσο όρο των πελατών μας” μετά το Α1, αλλά και την πλήρη -και πιο σπορτίφ σε σχεδιασμό – ανανέωση της γκάμας, κορυφώνεται με το Q2. Ενα αυτοκίνητο που φέρνει την Audi στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των crossover αυτοκινήτων. Για αντιπάλους μην κοιτάτε προς Juke και μεριά. Μιλάμε για ένα premium αυτοκίνητο, οπότε κοιτάμε προς Merdedes GLA και Volvo V40CC έστω κι αν ο νεαρός απο το Ινγκλοσταντ είναι μικρότερος σε μέγεθος.

Το μήκος του είναι στα 4,19 m. με τους εσωτερικούς χώρους να είναι άκρως ικανοποιητικοί και τον χώρο των αποσκευών να είναι στα 405 lt (1.050 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Σχεδιαστικά, αν κρύψεις το σήμα της Audi, θα δυσκολευτείς να μαντέψεις τη μάρκα του. Δεν μοιάζει με κανένα άλλο Audi, ενώ ξεχάστε την όποια σχέση μπορεί κάποιος να προσάψει με το Α1. Σχεδιαστικά δεν έχει σχέση με το μικρό Audi και δεν προβλέπεται να έχει και με το επόμενο, όταν με το καλό θα έρθει.


Το Q2 ζυγίζει 1.205 kg και θα διατίθεται απο το Νοέμβριο προσθιοκίνητο, με τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI (116 ίππους), με τον 1.4 TFSI με 150 PS (με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων και προαιρετικά με 4×4) και με τον diesel 1.6 TDI απόδοσης 116 PS. Με Quattro θα διατίθεται με τον 2.0 TFSI με 190 PS και με τον 2.0 TDI με 150 και 190 PS (στην πρώτη περίπτωση και 2κίνητο).

Στα κιβώτια συναντάμε το 6τάχυτο μηχανικό και το S tronic με τις 7 σχέσεις. Εξαίρεση αποτελούν οι 2.0 TDI και 2.0 TFSI, για τους οποίους έχει εξελιχθεί ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Στο δρόμο και κατ’α τα πρώτα χιλιόμετρα που κάναμε με το Q2 και συγκεκριμένα με τον χιλιάρη κινητήρα (και manual κιβώτιο) θα τολμούσα να μιλήσω για μία… αποκάλυψη. Ένας κινητήρας που “συμπεριφέρεται” ως ένας μεγαλύτερου κυβισμού, αθόρυβος, με μία ραφιναρισμένη συμπεριφορά. Η ποιότητα κύλισης δε, Audi… Μάλλον καλύτερη και από Audi…

Συνεχίσουμε τις δοκιμές επί ελβετικού εδάφους…

Μείνετε συντονισμένοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!