Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Χρησιμοποιείστε το Facebook για να βελτιώσετε την παρουσία της επιχείρησης σας


Συμβουλές και κανόνες που θα πρέπει να τηρούνται

Αυτό που είναι απαραίτητο είναι ο κάθε επιχειρηματίας, οποιαδήποτε εταιρία και αν έχει, να τηρεί ορισμένους βασικούς κανόνες για να ανοίξει ένα ενεργό κανάλι επικοινωνίας με το πελατολόγιο του και βεβαίως να το μεγαλώσει.

Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να αναθέσουν εξωτερικά τη διαχείριση του Facebook, ενώ άλλες προτιμούν να κάνουν εσωτερική διαχείριση.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν ορισμένες συμβουλές και κανόνες που θα πρέπει να τηρούνται πριν ξεκινήσετε μια εταιρική σελίδα στο Facebook ή αν θέλετε να βελτιώσετε την υπάρχουσα.

Ας δούμε τις πιο βασικές από αυτές:

1. Κάθε εταιρική σελίδα πρέπει να είναι ξεκάθαρη στο Facebook. Να αναφέρει την κατηγορία που ανήκει, τη διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, το website, το ωράριο ακόμη και υπεύθυνο επικοινωνίας.

2. Είναι απαραίτητο η φωτογραφία του προφίλ που συνήθως είναι το λογότυπο ή μια εικόνα από το κατάστημα να έχει τη σωστή επεξεργασία και να είναι καθαρή.

3. Δεν είναι απαραίτητο όσα γράφετε στο Facebook να έχουν μια επίσημη γραφή. Ωστόσο δώστε μεγάλη προσοχή σε ορθογραφικά λάθη.

4. Χρησιμοποιήστε tag που μπορεί να ενδιαφέρουν την επιχείρησή σας ή το κοινό σας.

5. Φροντίστε να έχετε καθημερινή παρουσία στο Facebook. Πρέπει να φαίνεται ότι η σελίδα ανανεώνεται καθημερινά. Όσο περισσότερες αναρτήσεις την ημέρα τόσο το καλύτερο για τη σελίδα σας.

6. Μην περιορίζεστε με επαναλαμβανόμενα προϊόντα για να μην γίνει βαρετή η σελίδα. Βρείτε ένα άρθρο που ενδιαφέρει το κοινό σας και κάντε αναδημοσίευση προσθέτοντας το σχόλιό σας.

7. Ανεβάστε μόνο φωτογραφία με ένα σχόλιο. Είναι αρκετό, δεν είναι απαραίτητο κάθε φορά να υπάρχει μεγάλο κείμενο, αλλά ένα σχόλιο είναι απαραίτητο.

8. Βασικός στόχος είναι η επικοινωνία και η διάδραση με τους φίλους της σελίδας. Έτσι θα πρέπει κάποιος να παρακολουθεί τα σχόλια και να απαντάει κρατώντας την επικοινωνία ανοικτή. Φροντίσετε να απαντήσετε σε σχόλια όσο το δυνατόν πιο άμεσα γίνεται. Εκτός από ένα απλό γραπτό σχόλιο, μπορείτε να προσθέσετε κάποια φωτογραφία ή να βάλετε ένα βίντεο. Αυτό σίγουρα απαιτεί χρόνο...

9. Προσέξτε πού κάνετε like μέσα από την εταιρική σελίδα γιατί αυτό χαρακτηρίζει την επιχείρησή σας.

10. Θα πρέπει να βρείτε τον τρόπο να είστε δημιουργικοί. Δεν είναι αρκετό να ανεβάζει κάποιος στην εταιρική του σελίδα μόνο προσφορές ή μόνο προϊόντα... Μπορείτε να μοιραστείτε μια εκδήλωση που θέλετε να κάνετε μελλοντικά ή να κάνετε μια ερώτηση και να ζητήσετε να σας απαντήσουν. Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα από την επικαιρότητα που να ενδιαφέρουν το κοινό σας ή κάποιες συμβουλές και άρθρα.

Είναι σημαντικό οι «φίλοι» σας να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει μια αυτόματη μηχανή που απαντάει ούτε μια καθαρά επαγγελματική σχέση... Άλλωστε στο Facebook ονομάζονται «φίλοι» και όχι πελάτες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!