Για πρώτη φορά η γερμανική μάρκα δημιουργεί ένα ανοικτό μοντέλο που βασίζεται στη C-Class. Η cabriolet έχει τις ίδιες διαστάσεις με την coupe και τηρώντας την παράδοση της εταιρείας από τη Στουτγάρδη εφοδιάζεται με υφασμάτινη οροφή.
Όταν προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο Ronchi dei Legionari, δυτικά της Τεργέστης, έβρεχε καταρρακτωδώς. Τα σύννεφα έδωσαν όμως σύντομα τη θέση τους στον ήλιο, πάνω στην ώρα για να απολαύσουμε την οδήγηση του νέου cabrio της Mercedes με ανοικτή την οροφή.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΤΕΡΓΕΣΤΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ
Για πρώτη φορά η γερμανική μάρκα δημιουργεί ένα ανοικτό μοντέλο που βασίζεται στη C-Class. Η cabriolet έχει τις ίδιες διαστάσεις με την coupe (μήκος 4,69 m, πλάτος 1,81 m, μεταξόνιο 2,84 m) και τηρώντας την παράδοση της εταιρείας από τη Στουτγάρδη εφοδιάζεται με υφασμάτινη οροφή. Στο εσωτερικό της φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες, με τους δύο πίσω να έχουν καλούς χώρους για το γόνατά τους και οριακούς πάνω από το κεφάλι τους.
Ο μηχανισμός της οροφής προέρχεται από τη μεγαλύτερη S-Class Cabriolet και λειτουργεί αυτόματα με ένα κουμπί στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 20 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να γίνει και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα 50 km/h. Όταν η οροφή είναι ανοικτή, ο χώρος αποσκευών μειώνεται από τα 360 στα 285 lt.
Την πρώτη μέρα της γνωριμίας μας με το νέο γερμανικό cabrio, οδηγήσαμε την έκδοση C 250d, στους δρόμους γύρω από την Τεργέστη αλλά και μέσα στο έδαφος της Σλοβενίας. Η συγκεκριμένη C-Class εφοδιάζεται με το γνωστό 2.2 diesel, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 204 ίππους (0-100 km/h σε 7,2 sec και τελική 243 km/h).
Ο σπορ χαρακτήρας της C-Class Cabriolet τονίζεται από το χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 15 mm (σε σχέση με το sedan) και τις 17άρες ζάντες αλουμινίου. Η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά, προσφέροντας άριστη απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου και σπορ συμπεριφορά σε σφιχτές διαδρομές. Με κλειστή την οροφή έχεις την αίσθηση ότι οδηγείς ένα συμβατικό αυτοκίνητο, καθώς η τριπλή στρώση ηχομονωτικού υλικού (προαιρετικό στοιχείο) δεν αφήνει τους θορύβους να περάσουν στα αυτιά σου.
Αλλά και με αναδιπλωμένη την οροφή, μπορείς να συνομιλήσεις άνετα με το συνοδηγό ή να ακούσεις την αγαπημένη σου μουσική. Οι στροβιλισμοί περιορίζονται από το AIRCAP (μέρος επίσης του προαιρετικού εξοπλισμού), το οποίο ενεργοποιεί με ένα κουμπί τόσο το τμήμα που επεκτείνεται πάνω από την οροφή του παρμπρίζ όσο και το αλεξινέμιο πίσω από τα καθίσματα στη δεύτερη σειρά. Το AIRSCARF στέλνει ζεστό αέρα στο λαιμό οδηγού-συνοδηγού, επιτρέποντας την οδήγηση ακόμη και με χαμηλότερες θερμοκρασίες.
Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων έχει ως βασικό σύνολο τον 1.6 βενζίνης 156 ίππων για τη C180 και φθάνει έως τον 3λιτρο V6 με 367 PS για την AMG C43 4MATIC και τον 4.0 V8 με 476 ή 510 ίππους για τις AMG C63 και C63 S. Όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, ενώ οι κορυφαίες C63 προσφέρονται αποκλειστικά με το 7τάχυτο κιβώτιο Speedshift της AMG.
Οι παραγγελίες για την C-Class Cabriolet θα αρχίσουν στην Ελλάδα τον Ιούλιο, σε τιμές που δεν είναι ακόμη γνωστές (στη Γερμανία η βασική πάντως ορίστηκε στα 42.215 €).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!