Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Αναβάθμιση των μοντέλων της BMW

Αναβάθμιση των μοντέλων της BMW

Με την παγκόσμια πρεμιέρα του ισχυρότερου κινητήρα diesel σε μοντέλο παραγωγής BMW και το λανσάρισμα τριών μοντέλων BMW iPerformance, η γκάμα συστημάτων κίνησης της Σειράς 7 αυξάνει την ποικιλία και την απήχησή της φέτος το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα, η Σειρά 1 και η Σειρά 2 αποκτούν για πρώτη φορά περισσότερους βενζινοκινητήρες της τελευταίας γενιάς του BMW Group. Ανάμεσά τους ένας ακόμα πιο ισχυρός και πιο αποδοτικός straight six για τις M140i (3θυρη), M140i (5θυρη), M240i Coupe και M240i Cabrio της BMW M Performance.

Όπως τα plug-in υβριδικά πολυτελή sedan της Σειράς 7, τα τρία νέα μοντέλα της iPerformance στο μέλλον θα αναγνωρίζονται από τα ιδιαίτερα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους. Άλλες καινοτομίες από φέτος τον Ιούλιο είναι το λανσάρισμα του προαιρετικού συστήματος ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου και το WLAN hotspot σε περισσότερα μοντέλα. Επιπλέον, σε συνδυασμό με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης Professional, το σύστημα ελέγχου iDrive περιλαμβάνει τώρα νέα απεικόνιση μενού σε μορφή στήλης για τις Σειρά 1, 2 Coupe, 2 Cabrio, και τα μοντέλα της Σειράς 3 και 4.
Σειρά 7: Νέος diesel υψηλών επιδόσεων, τρεις εκδόσεις iPerformance

Με το λανσάρισμα των τελευταίων καινοτομιών στις τεχνολογίες κίνησης φέτος το καλοκαίρι, η Σειρά 7 γίνεται και πάλι ένα πρότυπο δυναμικής συμπεριφοράς και απόδοσης στην πολυτελή κατηγορία sedan. Ένας νέος, εν σειρά 6κύλινδρος diesel κάνει το ντεμπούτο του στα μοντέλα 750d xDrive και 750Ld xDrive. Η τεχνολογία TwinPower Turbo στην οποία βασίζεται ο 3λιτρος κινητήρας αποτελείται από τέσσερις υπερσυμπιεστές. Η συντονισμένη λειτουργία τους διασφαλίζει άμεση παραγωγή ροπής από πολύ χαμηλές στροφές που παραμένει διαθέσιμη και μέχρι τις υψηλές στροφές. Με μέγιστη ισχύ 400 hp και μέγιστη ροπή 760 Nm, ο νέος 6κύλινδρος είναι ο ισχυρότερος diesel που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε μοντέλο BMW.

Με απόδοση ισχύος η οποία φτάνει στο δρόμο μέσω του στάνταρ, ευφυούς συστήματος τετρακίνησης, η 750d xDrive επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα (BMW 750Ld xDrive: 4.7 δευτ.), προσφέροντας ακόμα περισσότερη επιτάχυνση στις υψηλές ταχύτητες, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Επιπλέον, το νέο κορυφαίο μοντέλο diesel υπερέχει και σε κατανάλωση που είναι πραγματικά μοναδική στη συγκεκριμένη κατηγορία επιδόσεων. Η κατανάλωση μικτού κύκλου της 750d xDrive και της 750Ld xDrive είναι μεταξύ 5,9 και 5,7 lit / 100 km και οι εκπομπές CO2 μεταξύ 154 – 149 g/km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με την επιλεγμένη διάσταση ελαστικού).

Τα μοντέλα Σειράς 7 iPerformance θα λανσαριστούν μαζί με νέες εκδόσεις diesel το καλοκαίρι του 2016. Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με τεχνολογία eDrive της BMW i θα διατίθεται για την 740e iPerformance με στάνταρ μεταξόνιο, για την 740Le iPerformance με μακρύ μεταξόνιο και για την 740Le xDrive iPerformance με ευφυές σύστημα 4WD. Ο κινητήρας καύσης μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν μαζί ισχύ 326 hp, ενώ η συνεργασία τους διασφαλίζει εντυπωσιακή απόκριση ισχύος με εξαιρετική απόδοση. Επιπλέον, η οδήγηση μόνο στο ηλεκτρικό πρόγραμμα είναι εφικτή με αυτονομία 44 - 48 km (BMW 740Le xDrive iPerformance: 41 – 45 km). Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,4 δευτ. με την 740e iPerformance, σε 5,5 δευτ. με την 740Le iPerformance και σε 5,3 δευτ. με την 740Le xDrive iPerformance. Η κατανάλωση μικτού κύκλου / 100 km είναι μεταξύ 2,2 και 2,0 lit. (BMW 740Le xDrive iPerformance: 2,5 – 2,1 lit.). Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 50 - 45 g / km (BMW 740e iPerformance) ή 51 - 45 g/ km (BMW 740Le iPerformance) ή 56 - 49 g / km (BMW 740Le xDrive iPerformance) αντίστοιχα. Η κατανάλωση ηλεκτρισμού στο μικτό κύκλο είναι 13,9 kWh/100 km – 12,5 kWh/100 km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών για plug-in υβριδικά οχήματα, ανάλογα με την επιλεγμένη διάσταση ελαστικού).

M Performance για Σειρά 1 και 2: Κινητήρας με αυξημένη ισχύ

Από τον Ιούλιο του 2016, οι εκδόσεις M Performance της Σειράς 1 και Σειράς 2 θα προβάλλουν ακόμα περισσότερο το σπορ χαρακτήρα τους με έναν πανίσχυρο straight six βενζινοκινητήρα τελευταίας γενιάς. Συγκριτικά με το προηγούμενο σύνολο, η νέα μονάδα 3-λίτρων M Performance Twin Power Turbo αποδίδει τώρα 340 hp μετά από αύξηση ισχύος 14 hp και μέγιστη ροπή 500 Nm. Κατά συνέπεια, τα μοντέλα M Performance πετυχαίνουν επιδόσεις επιπέδου Σειράς 1 M Coupe, που κατασκευαζόταν από το 2011 μέχρι το 2012. Ολοκληρώνουν την επιτάχυνση 0 - 100 km/h κατά 0,3 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τα προηγούμενα μοντέλα, ενώ τόσο η κατανάλωση όσο και οι εκπομπές CO2 σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι μέχρι 7% χαμηλότερα από πριν. Η αύξηση ισχύος και η αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά αποτυπώνονται και στις νέες ονομασίες μοντέλων για τις M140i 3-door, M140i 5-door, M240i Coupe και M240i Cabrio. Προαιρετικά διατίθενται με ευφυή τεχνολογία τετρακίνησης BMW xDrive.

Με στάνταρ 6άρι μηχανικό κιβώτιο, τα μοντέλα M140i 3-door και M140i 5-door επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα ή με το προαιρετικό 8τάχυτο Steptronic sports σε 4,6 δευτ. αντίστοιχα. Η κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 7,8 lit / 100 km (αυτόματο: 7,1 lit) και οι εκπομπές CO2 179 g /km (163 g/km). Οι M140i xDrive (3θυρη) και M140i xDrive (5θυρη) διατίθενται στάνταρ με 8τάχυτο σπορ Steptronic και επιταχύνουν στα 100 km/h από στάση σε 4,4 δευτ. Η κατανάλωση μικτού κύκλου είναι 7,4 lit / km και οι εκπομπές CO2 είναι 169 g / km.

Τα μοντέλα M Performance της Σειράς 2 διατίθενται προαιρετικά με ευφυή τεχνολογία τετρακίνησης xDrive και στην περίπτωση αυτή εφοδιάζονται στάνταρ με 8τάχυτο κιβώτιο σπορ Steptronic. Η M240i Coupe επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,8 δευτ. (αυτόματο: 4.6 δευτ.) και έχει κατανάλωση μικτού κύκλου 7,8 lit / 100 km (7,1 lit) σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Οι εκπομπές CO2 είναι 179 g / km (163 g/km).

Η M240i xDrive Coupe φτάνει τα 0 - 100 km/h σε 4.4 δευτ. με μέση κατανάλωση 7,4 lit / 100 km και εκπομπές CO2 169 g / km. Η M240i Cabrio επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 4,9 δευτ. (αυτόματο: 4.7 δευτ.). Η μέση κατανάλωση είναι 8,3 lit / 100 km (αυτόματο: 7,4 lit) και οι εκομπές CO2 189 g / km (169 g/km). Η M240i xDrive Cabrio έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 4.6 δευτ. και μέση κατανάλωση 7,8 lit/100 km σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και επίπεδο εκπομπών CO2 179 g/ km.


Σειρά 1, 2 Coupe και 2 Cabrio: Νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας

Από τον Ιούλιο του 2016, η αλλαγή γενιάς κινητήρων θα επηρεάσει πολλά ακόμα μοντέλα της Σειράς 1 και 2. Δύο εκδόσεις της 3θυρης Σειράς 1, η 5θυρη Σειρά 1, η Σειρά 2 Coupe και η Σειρά 2 Cabrio θα χρησιμοποιούν νέους 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες που βελτιστοποιούν περαιτέρω την ισορροπία μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και κατανάλωσης. Οι 2λιτρες μονάδες υιοθετούν την τελευταία τεχνολογία TwinPower Turbo με υπερσυμπιεστή Twin Scroll, άμεσο ψεκασμό βενζίνης, VALVETRONIC και Double VANOS. H ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός στάνταρ 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και προαιρετικά μέσω 8τάχυτου Steptronic.

Οι νέοι κινητήρες αυξάνουν την ισχύ της 3θυρης 120i και 5θυρης 120i κατά 5 7 hp στους 184 hp. Εφοδιασμένα με στάνταρ μηχανικό ή προαιρετικό 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic, και τα δύο μοντέλα επιταχύνουν από 0 στα 100 km/h σε 7,1 δευτ. Η κατανάλωση μικτού κύκλου κυμαίνεται μεταξύ 6,1 και 5,7 lit / 100 km (αυτόματο: 5,9 και 5.5 lit). Οι εκπομπές CO2 αντίστοιχα μεταξύ 140 και 131 g / km (135 – 126 g/km) (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με την επιλεγμένη διάσταση ελαστικού).

Η κινητήρα ισχύς της 3θυρης και 5θυρης 125i έχει επίσης αυξηθεί κατά 7 hp. Με 224 hp και το στάνταρ 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic, και τα δύο μοντέλα επιταχύνουν τώρα από 0 στα 100 km/h σε 6,1 δευτ. Ο δυναμικότερος χαρακτήρας συνδυάζεται με χαμηλότερη κατανάλωση 5,9 – 5,7 lit / 100 km και εκπομπές CO2 134 - 130 g / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με την επιλεγμένη διάσταση ελαστικού).

Η νέα έκδοση του 4κύλινδρου κινητήρα 184 hp βελτιστοποιεί επίσης την απόδοση των 220i Coupe και 220i Cabrio. Η 220i Coupe επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 7,1 δευτ. (αυτόματο: 7,2 δευτ. και πετυχαίνει κατανάλωση μικτού κύκλου 6,1 - 5,7 lit / 100 km (5,9 – 5,5 lit) και εκπομπές CO2 - 140 - 131 g / km (135 – 126 g/km).

Η 220i Cabrio επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 7,5 δευτ. (7,7 δευτ.) με κατανάλωση μικτού κύκλου μεταξύ 6,5 και 6,1 lit / 100 km (6,1 – 5,7 lit). Τα επίπεδα εκπομπών CO2 κυμαίνονται μεταξύ 149 και 139 g / km (140 – 131 g/km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με την επιλεγμένη διάσταση ελαστικού).

Φέτος τον Ιούλιο θα λανσαριστούν οι πιο σπορ 4κύλινδρες εκδόσεις της Σειράς 2 με ισχύ αυξημένη κατά 7 hp στους 252 hp έναντι των προκατόχων τους με αντίστοιχη ονομασία 230i Coupe και 230i Cabrio. Αυτές συνδυάζονται στάνταρ με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά με ένα 8άρι Steptronic ή 8άρι σπορ Steptronic αντίστοιχα. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται από την 230i Coupe σε 5,8 δευτ. (αυτόματο: 5,6 δευτ.). Η μέση κατανάλωση είναι μεταξύ 6,4 και 6,2 lit / 100 km (5,9 – 5,7 lit) και οι εκπομπές CO2 μεταξύ 147 και 142 g / km (134 – 130 g/km). Η 230i Cabrio επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,1 δευτ. (αυτόματο: 5.9 δευτ.) και έχει κατανάλωση μικτού κύκλου 6,8 - 6,5 lit / 100 km (6.2 – 6.0 lit). Οι εκπομπές CO2 είναι μεταξύ 155 και 149 g / km (142 – 137 g/km) (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με την επιλεγμένη διάσταση ελαστικού).
Στυλιστικά χαρακτηριστικά για τα μοντέλα BMW iPerformance

Με το λανσάρισμα των πρώτων plug-in υβριδικών μοντέλων, η τεχνολογία eDrive (που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης και ευφυή διαχείριση ενέργειας), έχει προστεθεί στην προϊοντική γκάμα BMW. Επιπλέον των τριών plug-in υβριδικών μοντέλων της Σειράς 7 που θα διατίθενται από τον Ιούλιο του 2016, τρεις ακόμα κατηγορίες προσφέρουν μία γκάμα που συνδυάζει κινητήρα καύσης με ηλεκτροκινητήρα. Στο μέλλον θα έχουν τις ονομασίες 225xe iPerformance Active Tourer, 330e iPerformance Sedan και X5 xDrive40e iPerformance. Η προέλευση της τεχνολογίας από την εξέλιξη οχημάτων της BMW i, που βοήθησε να αποκτήσουν ένα νέο επίπεδο δυναμικής συμπεριφοράς και επαναστατικής απόδοσης, υπογραμμίζεται τώρα στα ιδιαίτερα εξωτερικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.

Πέρα από το λογότυπο «eDrive» στην κολόνα C, τα μοντέλα της iPerformance θα φέρουν ένα λογότυπο BMW i στο εμπρός αριστερό και δεξιό πάνελ, μπλε καπάκια πλημνών και μία μάσκα BMW με γρίλιες βαμμένες στη χαρακτηριστική απόχρωση i blue. Από το Δεκέμβριο του 2016, τα εν λόγω χαρακτηριστικά θα είναι στάνταρ στη X5 xDrive40e iPerformance και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα BMW iPerformance από τον Ιούλιο του 2016. Όπως και οι ονομασίες όλων των μοντέλων BMW, ιδιαίτερα στυλιστικά στοιχεία των μοντέλων iPerformance μπορούν να παραλείπονται εάν ο πελάτης το επιθυμεί. Άλλα στοιχεία εξοπλισμού που αρχικά σχεδιάστηκαν για τα i3 και i8 και τα οποία προσφέρονταν επίσης στάνταρ ή προαιρετικά για όλα τα μοντέλα iPerformance, περιλαμβάνουν αποκλειστικές υπηρεσίες ConnectedDrive για υβριδικές εκδόσεις καθώς και όλη τη γκάμα BMW i 360° ELECTRIC.
Νέο BMW ConnectedDrive

Από φέτος το καλοκαίρι, τρία νέα χαρακτηριστικά του BMW ConnectedDrive, μέχρι πρότινος διαθέσιμα μόνο για τις Σειρά 7 και 6, θα διατίθενται με τις Σειρά 1, 2 Coupe και 2 Cabrio, την Σειρά 3 και 4. Μία νέα απεικόνιση μενού σχεδιασμένη με απόλυτη σαφήνεια και η υψηλότερη ανάλυση της οθόνης Control Display θα βελτιστοποιεί στο μέλλον τον έλεγχο του οχήματος, του συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας και των λειτουργιών πλοήγησης και επικοινωνίας μέσω του iDrive. Σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης Professional, η οθόνη του οχήματος δεν εμφανίζει πλέον το βασικό μενού με επιλογές ελέγχου για τις διάφορες λειτουργίας σε λίστες αλλά με τη μορφή συμβόλων πυκνά διατεταγμένων. Επιπλέον, το στοιχείο φωνητικής αναγνώρισης του συστήματος πλοήγησης Professional έχει πλαισιωθεί από τη λειτουργία ‘Φυσικής Γλώσσας’, με την οποία φωνητικές οδηγίες μπορούν να δίνονται όχι μόνο σαν προκαθορισμένα μπλοκ κειμένων αλλά και σε ελεύθερες προτάσεις.

Η προαιρετική ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου αυξάνει την άνεση στη χρήση κινητών τηλεφώνων μέσα στο αυτοκίνητο. Τα επαγωγικά επαναφορτιζόμενα smartphones θα μπορούν να τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μέσω της κεντρικής κονσόλας. Εκτός από την ενσωμάτωση του smartphone στο λειτουργικό σύστημα του αυτοκινήτου, η νέα επιλογή περιλαμβάνει σύνδεση με την εξωτερική κεραία και δύο θύρες USB καθώς και λειτουργία WLAN hotspot, που επιτρέπει διαδικτυακή σύνδεση υψηλών ταχυτήτων για μέχρι οκτώ κινητές συσκευές.
Ευρύτερη γκάμα καθισμάτων για τις Σειρά 1, 2, 3 και 4

Μία πρόταση που δένει άριστα με το χαρισματικό χαρακτήρα της M Sport, το δερμάτινο σαλόνι Dakota σε μαύρο χρώμα με μπλε αντίθετη ραφή θα διατίθεται για τις Σειρά 1, 2 Coupe και 2 Cabrio καθώς και για όλα τα μοντέλα της Σειράς 3 και 4 από τον Ιούλιο του 2016. Στην περίπτωση της Σειράς 3 και 4, το μοντέλο M Sport και οι εκδόσεις Luxury Line και Sport Line μπορούν τώρα να παραγγέλνονται με καθίσματα Dakota Veneto Beige σε συνδυασμό με μαύρο εσωτερικό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!