Το όνειρο της Ford να κάνει παρέα με τους premium κατασκευαστές δεν θα χαθεί. Η οδηγοκεντρική φίρμα εφαρμόζει ένα πρόγραμμα σταδιακής μετάβασης στην πολυτελή κατηγορία λανσάροντας νέα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών.
Ενα αυθεντικό δείγμα της προσπάθειάς της, το οποίο θα μπορούσε να φέρει τα σήματα γνωστών πολυτελών κατασκευαστών, είναι το νέο Edge. Μετά την παρουσία του στις ΗΠΑ, ήρθε στην Ευρώπη αναζητώντας οδηγούς που θα εκτιμήσουν τις δυνατότητές του.
Στο Μόναχο, όπου οι καιρικές συνθήκες αλλάζουν πολύ γρήγορα, δοκίμασα το μεγαλύτερο μοντέλο της ευρωπαϊκής γκάμας της μάρκας. Μόνο το μήκος του (4,8 μ.) σε προκαλεί και σου βάζει ιδέες για διακοπές μεγάλης διάρκειας με το κινητό κλειστό. Το πρώτο στοιχείο που μου έκανε εντύπωση από την οδήγηση σε στεγνό, βρεγμένο και λασπωμένο τερέν, είναι ο τρόπος που κινείται.
Το βάρος των δύο τόνων και ο υπερμεγέθης όγκος τιθασεύονται με μαγικό τρόπο. Κάτω από το επιβλητικό αμάξωμα, οι άριστες αναρτήσεις, η τετρακίνηση και οι σωστές ρυθμίσεις δίνουν ρεσιτάλ. Η οδηγοκεντρική προσέγγιση, ο αφρός της επαφής με το κάθε αυτοκίνητο έχει και εδώ κυρίαρχο ρόλο.
Η Ford παίζει δυνατά το χαρτί της οδηγικής απόλαυσης και της βγάζω το καπέλο γιατί είναι η μοναδική μάρκα μαζικής παραγωγής με αυτή την κατεύθυνση.
Την ώρα της φόρτωσης να με θυμηθείτε, γιατί θα πάρετε μαζί σας από το καρότσι του μωρού μέχρι τον εξοπλισμό για το σκι.
Στη διάθεσή σας έχετε 602 λίτρα, που εύκολα φθάνουν τα 1.847 λίτρα. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ η σημαντικότερη παρατήρησή μου είναι η σχεδίαση και τα υλικά του ταμπλό. Θα ήθελα να καταλαμβάνει λιγότερο όγκο και να πιάνω μαλακά πλαστικά με ευχάριστη υφή.
Το μοτέρ είναι ό,τι πρέπει για το μεγάλο αυτοκίνητο. Ντίζελ 2.000 κ.εκ. με ισχύ 180 ή 210 ίππους. Ιδιες προδιαγραφές στη μέση κατανάλωση (5,8 λίτρα/100 χλμ.) και στις εκπομπές CO2 (149 γρ./χλμ.). Οδήγησα και τις δύο εκδοχές και επιλεγώ την ισχυρότερη με αυτόματο κιβώτιο, γιατί αυτό το αυτοκίνητο προορίζεται και για το ταξίδι της ζωής μας.
Να τονίσω μία ακόμη παράμετρο που κάνει άνετο το ταξίδι: την αποτελεσματική ηχομόνωση. Η τιμή της βασικής έκδοσης 2.0 180 ίππων προσδιορίστηκε στα 54.590 ευρώ και μάλλον δεν θα επηρεαστεί από τη νέα φορολογία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!