Η επένδυση από τα... άγραφα που ξεδιψάει 14 χώρες

Η επένδυση από τα... άγραφα που ξεδιψάει 14 χώρες

Στα τέλη της δεκαετίας του '80 ένας Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας με καταγωγή από την Καρδίτσα, ο Βασίλης Τσέλιος, «οραματίστηκε» ότι μία από τις επενδύσεις του μέλλοντος θα μπορούσε να είναι το... νερό.

Aρκετά χρόνια αργότερα, το 1996, όταν ένοιωσε έτοιμος να υλοποιήσει την ιδέα του ίδρυσε την εταιρεία ΑΗΒ Γκρουπ, όμως χρειάστηκαν περίπου άλλα τόσα χρόνια, ελέω της γνωστής γραφειοκρατίας στη χώρα μας, για να ξεκινήσει η παραγωγή.

Χαρακτηριστικό της πολυετούς προσπάθειας που κατέβαλε η οικογένεια Τσέλιου προκειμένου να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα είναι το γεγονός ότι χρειάστηκαν περίπου τρία χρόνια εντατικών ελέγχων προκειμένου να πιστοποιηθεί η καταλληλότητα της ποιότητας και των συστατικών του νερού και κατά τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Το 2013 λοιπόν, τέθηκε σε λειτουργία η πλέον σύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού στο χωριό Βατσουνιά του νομού Καρδίτσας, παράγοντας το νερό «Θεόνη».

Οραμα του ιδρυτή της εταιρείας Βασίλη Τσέλιου -η οικογένεια του οποίου δραστηριοποιείται στον χώρο των ξενοδοχείων και της μαζικής εστίασης στις ΗΠΑ (με τις αλυσίδες Cherokee Cattle Co., Marietta Diner, Marietta Fish Market και Pasta Bella)- ήταν η δημιουργία μιας καινοτόμου επιχείρησης εμφιάλωσης των νερών της πηγής Γκούρας που σέβεται το περιβάλλον και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας.

40 εργαζόμενοι



Η μονάδα εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού στο χωριό Βατσουνιά Καρδίτσας.
Στη μονάδα, για την οποία επενδύθηκαν κεφάλαια (της οικογένειας Τσέλιου) ύψους 5 εκατ. ευρώ , απασχολούνται 40 άτομα προσωπικό, κυρίως από την τοπική κοινωνία. Νέες επενδύσεις έχουν δρομολογηθεί για την επέκταση της παραγωγικής δυνατότητας της εταιρείας, πέραν των 180 εκατομμυρίων φιαλών ετησίως σήμερα, προκειμένου να ανταποκριθεί στη αυξανόμενη ζήτηση. Από τις φυσικές πηγές της οροσειράς Αγράφων, το «Θεόνη» βρίσκεται πλέον στο ράφι των σούπερ μάρκετ 14 χωρών της Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας. Μέσα σε μόλις τρία χρόνια, υπό τη διοίκηση του Δημήτρη Τσέλιου (γιου του Βασίλη), η εταιρεία έχει καταφέρει να εισέλθει δυναμικά στην εγχώρια και διεθνή αγορά εμφιαλωμένου νερού, κατακτώντας διεθνείς διακρίσεις.

Το προικισμένο από τη φύση αλκαλικό νερό με pH8, χαμηλό σε νάτριο και απουσία βαρέων μετάλλων νερό, που παίρνει το όνομά του από τη μυθική νεράιδα Θεόνη που προστατεύει τις πηγές της περιοχής. Εχει θεμελιώσει την παρουσία του στην εγχώρια αγορά, με 20.000 σημεία λιανικής πώλησης και ορισμένων από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της εγχώριας αγοράς (ΑΒ Βασιλόπουλος, Γαλαξίας), ενώ το απολαμβάνουν ήδη καταναλωτές σε ΗΠΑ, Καναδά, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο και Ισραήλ. Η εταιρεία έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με ηγετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ του εξωτερικού, όπως τα Supermarches MATCH (Γαλλία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο) και τα DEEN Super­markten (Ολλανδία).

Επέκταση
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Τσέλιος σημειώνει ότι «ήδη το 30% των πωλήσεών μας πραγματοποιείται στο εξωτερικό, ενώ στόχος είναι οι εξαγωγές να αγγίξουν το 40% της παραγωγής. Παράλληλα μπαίνουμε δυναμικά και στον χώρο εστίασης, ενώ νέες επενδύσεις θα επιτρέψουν σύντομα τον τετραπλασιασμό της παραγωγικής δυνατότητας, καθώς και στην επέκταση του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου με γυάλινες συσκευασίες και ανθρακούχο νερό». Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, ο κ. Τσέλιος αναφέρει ότι «το 2015 ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 3,5 εκατ. από 2 εκατ. το 2014 και 1 εκατ. το 2013. Για τη φετινή χρονιά στόχος είναι οι πωλήσεις να φθάσουν τα 4,5 εκατ., ενώ το 2017 εκτιμάμε ότι θα εμφανίσουμε για πρώτη φορά κερδοφορία, ύστερα από τις πρώτες χρήσεις όπου περιελάμβαναν υψηλές αποσβέσεις».


Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Τσέλιος.


Σε υψόμετρο 1.100 μέτρων περίπου το νερό αναβλύζει από τις φυσικές υπόγειες δεξαμενές της Γκούρας, μέσα στο δάσος της Βατσουνιάς. Εκεί, οι ιδιαίτεροι γεωλογικοί σχηματισμοί λειτουργούν ως φυσικά φίλτρα. Εμφιαλώνεται απευθείας από την πηγή, ενώ η μόνη επεξεργασία που επιτρέπεται είναι η αφαίρεση ή η προσθήκη διοξειδίου του άνθρακα.

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Εξι χρυσά σε τρία χρόνια

Παρότι το μεταλλικό νερό «Θεόνη» μπήκε στην αγορά μόλις τον Απρίλιο του 2013, πρόσφατα απέσπασε την 6η διεθνή διάκριση. Συγκεκριμένα, κατέκτησε το Χρυσό Βραβείο, ανάμεσα σε 700 και πλέον συμμετοχές από ολόκληρο τον κόσμο, στον 26ο διαγωνισμό «Berkley Springs», στη Δυτική Βιρτζίνια των ΗΠΑ, τον παλαιότερο και σημαντικό­τερο διαγωνισμό γευσιγνωσίας νερού, γεγονός που προκάλεσε το ενδιαφέρον πολλών στο ελληνικό λιανεμπόριο, οι οποίοι αγνοούσαν μέχρι πρόσφατα το προϊόν. Το «Θεόνη» έχει ήδη τιμηθεί με χρυσά βραβεία στους διακεκρι­μένους ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς «iTQi» (2014, 2015), «Monde Selection» (2015, 2016) και «DLG» (2016).

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις