Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Honda CR-V 1.6D 4X4: Ιδανική επιλογή για τα ελληνικά δεδομένα




Απίστευτοι χώροι, κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρου, 160 ίπποι και τετρακίνησης συνθέτουν την κορυφαία πρόταση της Honda που φέρει το λογότυπο CR-V το οποίο αποδείχθηκε πως αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για τα δεδομένα της χώρας μας. Μοναδικό «αγκάθι» αποτελεί η τιμή απόκτησής του η οποία ανέρχεται σε 32.270 ευρώ αλλά θα πρέπει να συνυπολογιστεί η υψηλή μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου...



«Φρέσκο» και δυναμικό

Το ανανεωμένο Honda CR-V πραγματικά σχεδιαστικά σε κερδίζει από την πρώτη ματιά καθώς η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε να τονίσει ιδιαίτερα το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου με τα νέα φωτιστικά σώματα LED με την ξεχωριστή μάσκα ενώ επίσης πιο δυναμικός είναι και ο νέος προφυλακτήρας με τους μακρόστενους προβολείς ομίχλης και τις εισαγωγές αέρα.

Στο πίσω μέρος είναι εμφανές το μικρό φρεσκάρισμα στον προφυλακτήρα αλλά και στο φόντο των φωτιστικών, που προσδίδουν την ανανέωση του μοντέλου.

Στο εσωτερικό της ανανεωμένης γενιάς του Honda CR-V οι αλλαγές είναι περιορισμένης έκτασης σε σχέση με τον προκάτοχό του αλλά τους επιβάτες κερδίζει από την πρώτη στιγμή η οθόνη αφής 7 ιντσών του νέου συστήματος infotainment Honda Connect στο κέντρο της κονσόλας.

Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η εσωτερική άνεση, με άπλετους χώρους για 5 ενήλικες (πλήρως επίπεδο δάπεδο πίσω παρά την τετρακίνηση) και πορτ-μπαγκάζ με μεγάλη χωρητικότητα 586 λίτρων.

'Οσον αφορά στα ποιοτικά τα δεδομένα παραμένουν στα πολύ καλά επίπεδα που γνωρίζαμε, με μαλακό πλαστικό στο μεσαίο τμήμα του ταμπλό και πολύ καλή συναρμογή για όλα τα υπόλοιπα πλαστικά.



Κινητήρας 1.600 κ.εκ. diesel με 160 ίππους!

Κάτω από καπό του ανανεωμένου CR-V της δοκιμής μας βρίσκονταν ο νέος 1.600άρης diesel κινητήρας με απόδοση 160 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση.

Ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας φέρει δύο turbο που λειτουργούν σε 3 στάδια.

Ειδικότερα κατά την εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές αναλαμβάνει η «μικρή» τουρμπίνα, έπειτα στις μεσαίες περίπου στροφές δουλεύουν και τα δύο τούρμπο, και τέλος στις πιο υψηλές στροφές δουλεύει αποκλειστικά το δεύτερο και μεγαλύτερο turbo.

Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την απόδοσή του σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών του.

Το 6τάχυτο κιβώτιο διακρίνεται για την κλιμάκωση αλλά και την αίσθηση που έχει.


«Παντός» εδάφους

Το νέο Honda CR-V αποδείχθηκε ένα όχημα που μπορεί να κινηθεί παντού καθώς από την μία μεριά η ύπαρξη της τετρακίνησης και από την άλλη η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για κίνηση ακόμη και σε δύσβατα μονοπάτια.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το CR-V θα εντυπωσιάσει τον οδηγό του από την ευθύτητα αλλά και την ευστάθεια που προσδίδει ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου έχει ξεπεράσει τα 180 χλμ./ώρα.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο το CR-V κινείται με απίστευτη άνεση ενώ η ύπαρξη τετρακίνησης αλλά και της υψηλής ροπής του πετρελαιοκινητήρα αποτελούν πραγματικό σύμμαχο στον οδηγό.

Εκτός δρόμου αναλαμβάνει δράση η τετρακίνησης η οποία αποτελείται από ένα πολύδισκο συμπλέκτη νέας γενιάς που στέλνει ροπή και στον πίσω άξονα, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, έχοντας τη δυνατότητα να φθάσει έως και το 50:50 εμπρός-πίσω.

Στην πράξη, η εμπλοκή του είναι άμεση και γρήγορη, φροντίζοντας ώστε να «μαζεύει» τις όποιες υποστροφικές τάσεις του αυτοκινήτου στις στροφές και να αυξάνει τα δεδομένα της ασφάλειας.

Ωστόσο το μεγάλου «ατού» του CR-V αποτελεί το κόστος χρήσης καθώς τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε μόλις 154,8 ευρώ ενώ η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου κυμαίνεται σε μόλις 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς και τα χαμηλά ασφάλιστρα που απορρέουν από τον μικρό κυβισμό του κινητήρα αλλά και την υψηλά μεταπωλητική αξία «μετατρέποντας» το CR-V σε μια εξαιρετική επιλογή για τα ελληνικά δεδομένα.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κινητήρας

Τετρακίνηση

Κατανάλωση

Μεταπωλητική αξία



ΚΑΤΑ

Τιμή





 
 
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!