ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΣΘ















Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας για τον ΟΑΣΘ και οι εκκρεμότητες. Το ύψος του τιμήματος - Και άλλα ΚΤΕΛ στο παιχνίδι - Η τύχη της ΑΣΥΘ.

Έκλεισε η συμφωνία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για την ανάληψη μέρους του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ. Όπως αποκάλυψε χθες η Voria.gr, οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών εξελίσσονταν εντατικά προκειμένου να κλείσει η συμφωνία πριν από τη ΔΕΘ ώστε να μπορεί ο πρωθυπουργός να προβεί σε ανακοινώσεις.
Σύμφωνα με κυβερνητική πηγή, οι δύο πλευρές τα βρήκαν στα βασικά σημεία, δηλαδή στις γραμμές οι οποίες θα παραχωρηθούν, καθώς και στο ύψος του τιμήματος το οποίο προσδιορίστηκε κοντά στο 1,4 ευρώ ανά οχηματοχιλιόμετρο. Όσον αφορά τη χρονική διάρκεια της σύμβασης αυτή θα οριστεί στα δύο χρόνια με δικαίωμα επέκτασης για έναν ακόμη. Πρόθεση των δύο πλευρών είναι η υπογραφή της σύμβασης να γίνει τις επόμενες ημέρες ώστε να σταλεί στη συνέχεια προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Και άλλα ΚΤΕΛ στο παιχνίδι

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, στο παιχνίδι αναμένεται να μπουν και άλλα δύο ΚΤΕΛ, της Χαλκιδικής και των Σερρών στα οποία θα ανατεθούν κάποιες από τις γραμμές της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, ανάδοχος του συνόλου του έργου θα είναι το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης το οποίο με τη σειρά του θα προχωρήσει στην εκχώρηση αυτών των γραμμών στα υπόλοιπα δύο ΚΤΕΛ.
Για παράδειγμα το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής θα μπορεί να αναλάβει τη γραμμή προς Βασιλικά καθώς εκτελεί έτσι κι αλλιώς δρομολόγια προς εκείνη την κατεύθυνση. Το ίδιο ισχύει με ορισμένες γραμμές προς το βορειοδυτικό τμήμα του νομού οι οποίες θα μπορούν να ανατεθούν στο ΚΤΕΛ Σερρών. Το θέμα συζητήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, σε χθεσινή σύσκεψη η οποία έγινε στο υπουργείο με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας των ΚΤΕΛ

Η τύχη της ΑΣΥΘ

Πέρα από το σχέδιο εκχώρησης σχεδόν του συνόλου των γραμμών του ΟΑΣΘ εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος προς το ΚΤΕΛ, το οποίο παρουσίασε χθες η Voria.gr (δείτε εδώ), ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ανακοινώσει και ορισμένα επιπλέον μέτρα για την αναβάθμιση των οδικών αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Όπως για παράδειγμα τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό του ΟΑΣΘ, τη θέσπιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, την προκήρυξη διαγωνισμού για την αγορά καινούργιων λεωφορείων κ.ο.κ.
Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη θέματα για τα οποία η κυβέρνηση δεν έχει απαντήσεις. Το πλέον θεμελιώδες βεβαίως, είναι εάν θα διατηρήσει ή όχι τον κρατικό χαρακτήρα των συγκοινωνιών. Η απάντηση στο ερώτημα αυτό θα είναι στο πνεύμα αυτής που έδωσε προχθές ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, δηλαδή προς το παρόν και για τα επόμενα ένα, δύο χρόνια διατηρείται το σημερινό καθεστώς και μετά θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις.
Απάντηση δεν υπάρχει ακόμη και ως προς το εάν θα ενεργοποιηθεί η ΑΣΥΘ (Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης) ως διάδοχο σχήμα του ΟΑΣΘ ή εάν θα επιλέξει η κυβέρνηση να παρατείνει ο ΟΑΣΘ σε καθεστώς εκκαθάρισης εν λειτουργία και πέραν της 2ας Δεκεμβρίου 2019 που ορίζει ο ισχύον νόμος.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις