Test Drive: Renault Kadjar 1.2lt

Test Drive: Renault Kadjar 1.2lt

Δοκιμάζουμε την πρόταση της Renault στα μικρομεσαία SUV, με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1.2 lt!

Το Renault Kadjar θέτει εύκολα υποψηφιότητα, για το πιο άνετο Crossover τελευταίας εσοδείας.
Το Kadjar, χάρη στις μεγάλες διαστάσεις του προσφέρει άπλετους χώρους για τους επιβάτες, που μεταφέρονται πολύ άνετα σε ένα αρκετά φιλόξενο εσωτερικό, το οποίο δείχνει πιο «ακριβό» και προσεγμένο από αυτό του αδελφού Qashqai.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ


Απολύτως επαρκείς είναι οι χώροι για μικροπράγματα, ενώ πολύ καλός για την κατηγορία είναι και ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 472 λίτρα. Είσοδος. Η θέση οδήγησης είναι καλή, με αρκετές ρυθμίσεις για το κάθισμα και το τιμόνι. Όσο για την ποιότητα κατασκευής και υλικών, είναι όντως υψηλού επιπέδου, με τα υλικά στο εσωτερικό να είναι μαλακά κερδίζοντας αμέσως κολακευτικά σχόλια.

Με ισχύ 130 ίππους από τον 1.2 βενζινοκινητήρα με τούρμπο, το Kadjar σου δίνει την εναλλακτική, εάν και εφόσον βγάζεις σπυριά με το diesel γενικότερα. Με ήσυχη, γραμμική λειτουργία, ικανοποιητική ροπή εκεί που συνήθως την χρειάζεσαι, θα κινηθείς έξυπνα, χωρίς να εκφράσεις παράπονο. Δεν νιώθεις την πολύ δύναμη που έχεις στο μυαλό σου, αλλά μην ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε ένα μεγαλόσχημο τζιποειδές με σεβαστό απόβαρο. Στην κατανάλωση της δοκιμής μας τώρα, το crossover της Renault δεν ξεπέρασε τα 8,5 lt/100km σε μικτές συνθήκες χρήσης.




Στον δρόμο, κυριολεκτικά θα εντυπωσιαστείς από την πολύ αθόρυβη (βελούδινη) κύλιση, τα επίπεδα ηχομόνωσης, συνολικά το ραφιναρισμένο πάτημα που θα κάνει το αντίπαλο δέος με το όνομα Qashqai, να ανησυχήσει ομολογουμένως. Η ανάρτηση υπερψηφίζει την άνεση, με εκείνο τον αγχολυτικό γαλλικό τρόπο νέας κοπής.

Στο επίπεδο της οδικής συμπεριφοράς, το βενζινοκίνητο Kadjar εμφανίζεται ασφαλές και ισορροπημένο στον απαιτητικό επαρχιακό, χωρίς δράματα από τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος, απόρροια της άνεσης που θέτει ως λογική προτεραιότητα η ανάρτηση. Η κύλιση και η άνεση, δικαιώνουν μεμιάς το έμβλημα της Renault, στοιχείο που επιβεβαιώνεις τόσο στην αρχή, όσο και μετά από αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το βολάν του Renault Kadjar. Αποτελούν τα δυνατά σημεία για τα οποία θα το θυμάσαι…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.199 cc
Ισχύς: 130 PS/ 5.500 rpm
Ροπή: 20,9 kgm/ 2.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,1 sec
Τελική ταχύτητα: 192 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 8,5 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 126 gr/km Κιβώτιο:
Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1.455 kg Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.449/1.836/1.607 mm
Χώρος αποσκευών: 472 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ
Τιμή: Από 20.850 ευρώ



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δημοσίευση των αναρτήσεων έγκειτο στα πλαίσια ενημερωτικού blog και όχι δημοσιογραφικού . Οι αναρτήσεις, κρίνονται οι κατάλληλες από τους διαχειριστές και συγγραφείς και για αυτό γίνετε αναδημοσιευση μέσα από τον δικό μας ιστοχωρο ,διατηρώντας και τηρώντας την νομιμότητα αναδημοσιευσης.Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατά την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΕΑ * MACEDONIA NEWS δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις